Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:Sorry....? je ontneemt je dier medische zorg!?
Slechte ervaring omdat een nijntje dood is gegaan?
Dit gaat ''slechts'' om een gebroken poot.... dat kan je niet vergelijken...
Nou het spijt me zeer, ik vind het vreselijk......... zal jou eens laten rondlopen met een gebroken been/arm....?
Ik hoop voor het nijntje dat ie snel geholpen wordt, en dat het nog optijd is... en niet geopereerd hoeft te worden, want dat is bij die kleintjes een zeer groot risico....op overlijden!
Citaat:wil graag niks horen over waarom ik niet gelijk naar de DA gegaan ben. Heb hier goed over nagedacht. En ben gek op dieren en zal ze nooit onnodig pijn laten lijden. Maar helaas geen andere keus nu. En ik sta morgenochtend als eerste op de stoep bij de DA.

Jolliegirl schreef:Sorry....? je ontneemt je dier medische zorg!?
Nou het spijt me zeer, ik vind het vreselijk......... zal jou eens laten rondlopen met een gebroken been/arm....?
Ik hoop voor het nijntje dat ie snel geholpen wordt, en dat het nog optijd is... en niet geopereerd hoeft te worden, want dat is bij die kleintjes een zeer groot risico....op overlijden!
Ragdollcat schreef:Jolliegirl schreef:Sorry....? je ontneemt je dier medische zorg!?
Ben ik ook mee eens, en dierenartsen zijn ook bereikbaar hoor voor spoedgevallen.
annepaardoes schreef:Ik vind trouwens wel dat sommigen hier wel iets rustiger mogen reageren. Ik snap best dat de emoties hoog op kunnen lopen, omdat je het zelf waarschijnlijk anders zou hebben aangepakt, maar de TS laat ,in mijn ogen, wel zien dat wel begaan is met het diertje.
Je kunt ook op een vriendelijkere manier zeggen dat je het geen goed idee vindt om het nog langer aan te kijken. De TS vraag hier toch ook om raad en ervaringen. Dan heeft het geen zin om haar zo de grond in te trappen. Daar help je haar ook niets mee.
Jolliegirl schreef:Denk je dat ik blind ben ofzo?
Schei toch uit met die grote letters...
Ik vind het walgelijk... je ontneemt je dier geen zorg..!
Of dit nou een konijn, muis,cavia,hond,of kat is...
Er is potjandorie een dierenarts BESCHIKBAAR... maar TS weigert daarheen te gaan....
Vlieg toch 'n end weg.....
'' Nooit onnodig pijn laten lijden ''
Wel dus.... dit is onnodig, want je had allang bij een DA kunnen zijn voor pijnstilling en medische hulp!