+
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(dat gebeurde mij 1 keer vroeger omdat mijn broertje mij duwde...plat hok en plat konijn haha!)
) maar op = op Chanen schreef:Alleen kijk ik tegen sommige zaken net iets anders aan, maar hé... dat is ook slechts een menig.
)
Mijn dwergkonijntje heeft er erg veel plezier van.
Chanen schreef:Gelieve geen commentaar op de grote van de kooi of het feit dat dit konijn (voorlopig) alleen zit. Zoals Duhelo als zegt, had ik dan wel om advies gevraagd over het houden van konijnen. Ja, ik ben mij ervan bewust dat deze afmetingen erg klein zijn voor een konijn dat de hele dag in zijn hok zit, maar zeg nou eens eerlijk... hoeveel mensen die een konijn binnen houden, hebben een hok dat qua afmetingen wel groot genoeg is om zo 'n dier de hele dag in te laten zitten? Vrij weinig, vermoed ik, aangezien de hele woonkamer gelijk vol zou staan met zo 'n hok. Wat ik alleen maar wil weten, is welke kooien kwalitatief goed in elkaar zitten, dus stevig zijn, handig in de schoonmaak... Als ik advies wil over het houden van een konijn, had ik de fokker waar ik mijn konijn vandaan haal daar wel over gevraagd.
(Ja, ik ben nog wel zo verstandig om geen konijn bij het tuincentrum te kopen, maar bij een fokker die aangesloten is bij een kleindiervereniging. Goed hè?!)