Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn honden doen dit ook... Vaak na een wandeling, of gewoon smorgens als ze net naar buiten mogen, gewoon als ze lekker blij zijn dus:)
Ik zie het als een natuurlijke douche
Hij is daarna altijd heerlijk schoon

.. Maar hij geeft zichzelf gewoon een massage..
. Het rollen doet ze nog wel dagelijks, maar niet meer zo gek als vroeger
.
. 
eilleen333 schreef:Onze hond deed dit eerder altijd nadat ze eten had gehad. Dan kreeg ze de gekke 5 minuten, racete ze door het huis en dat werd afgesloten met rollen op de mat of in de tuin op het gras. Inmiddels is ze ruim 15, en iets minder enthousiast. Het rollen doet ze nog wel dagelijks, maar niet meer zo gek als vroeger
.
Edit: Vaak rolt ze dan ook over een kauwbotje heen.

Rebel_Jits schreef:Mijn hondje deed dat ook vaak. Het liefst op eendenpoep of iets anders smerigs. Hoe vaak hij wel niet met een groene/bruine vlek op z'n rug zat. En stinken dat het deed! Maarja, hij ging ook altijd helemaal los met dat rollen. Op z'n rug en dan wiebelen met z'n lijf, van links naar rechts. En dan zo'n soort schurkend geluidje.
Als ik 'm krabde op z'n rug, zat hij ook altijd helemaal te genieten. Ik zie zo z'n koppie weer voor me![]()
Ze vinden het gewoon lekker

bromfiets schreef:Het kan ook nog zijn dat ze dat stukje lekker vinden ruiken, die van mij doen het bij voorkeur in de vogelpoep... Ook eens gehad dat ze in een dooie vis gingen rollenToen moesten ze verplicht in de douche, want ze stonken letterlijk naar rotte vis.
annewill schreef:bromfiets schreef:Het kan ook nog zijn dat ze dat stukje lekker vinden ruiken, die van mij doen het bij voorkeur in de vogelpoep... Ook eens gehad dat ze in een dooie vis gingen rollenToen moesten ze verplicht in de douche, want ze stonken letterlijk naar rotte vis.
Haha douche.. Oooo als die van mij het woord alleen al hoord is tie pleitte..
!