Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu woon ik niet meer thuis, en heeft mijn moeder de prima techniek om een van de katten die precies hetzelfde deed als bovenstaand gewoon niet meer te voeren. Bijgevolg was dat het meenemen van prooien aanzienlijk minder werd omdat hij ze dus gewoon in het geheel opat. Misschien een idee voor jullie kat? Je kunt een kat het jagen niet afleren.
ZusJacobs schreef:(snap niet dat hij sowieso ongecastreerd buiten loopt)
wat een geweldige kat heb jij!
volgens mij castreren ze pas vanaf 8-9 mnd [tenminste onze dierenarts] ik ben benieuwd waar ie mee thuiskomt als ie 2 jr oud is.....
. Daar hebben we ze voor.
. Veel wit met hier en daar zwarte vlekken.ElineS schreef:@Ineke2: Hij kan heel goed klimmen. Dan zouden we een hele ren in onze tuin moeten bouwen om hem daar binnen te houden. En onze tuin is al ielklein, dan zit die in een klein hokkie eigenlijk, dus dat plan gaat helaas niet op. Het zou wel ideaal zijn, om hem in onze eigen tuin te houden, maar dat is niet realistisch om uit te voeren met onze kleine tuin.
Ineke2 schreef:Er is een systeem op de markt waar bij je een draadje in de grond doet of bovenlangs de schutting die zorgt dat als de kat te dicht bij het draad komt, een waarschuwingsgeluidje klinkt en als hij toch verder gaat hij een schok krijgt... Werkt goed volgens de gebruikers.
Er zijn bokkers die dit ook gebruiken, misschien kun je er eens op zoeken.
ElineS schreef:Weet je heel toevallig hoe dat heet? Zou wel ideaal zijn. Dan kan die wel naar buiten, in de tuin, zonder de buurt tot last te zijn.

maar ik denk dat t voor zo een poesie wel werken kan idd, alhoewel
tis niet zomaar een kat...
... Word nog wat
. Ik heb onze dierenarts trouwens net gebeld, die zei dat hij met 9 maanden gecastreerd kan worden. Nog even wachten dus. Ze zei ook dat karakter niet zoveel zou veranderen, behalve het zwerven. Nu zwerft die nog niet en blijft in de buurt, maarja, als die straks wat ouder is en krolse katjes gaat zoeken.