Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dus een luxe aquarium hoef je er echt niet voor aan te schaffen.....
BKS schreef:Mijn dochter kwam vorige dierendag met vier guppen thuis van school. Ik had net het aquarium de deur uit want ik vond het zoveel werk. Heb ze toen in een grote bloemenvaas gedaan. Laatst waren de vriendinnetjes hier waar ze die guppen van gekregen had en die zeiden dat die van ons het mooiste waren en vonden het knap dat ze allemaal nog leefden. Dus een luxe aquarium hoef je er echt niet voor aan te schaffen.....
Vjestagirl schreef:BKS schreef:Mijn dochter kwam vorige dierendag met vier guppen thuis van school. Ik had net het aquarium de deur uit want ik vond het zoveel werk. Heb ze toen in een grote bloemenvaas gedaan. Laatst waren de vriendinnetjes hier waar ze die guppen van gekregen had en die zeiden dat die van ons het mooiste waren en vonden het knap dat ze allemaal nog leefden. Dus een luxe aquarium hoef je er echt niet voor aan te schaffen.....
Ja, en een hond kun je zijn leven lang in een bench houden en vegetarisch voer geven... tuurlijk kan het, of je het moet willen is de volgende vraag.
BKS schreef:Welnee. Je kunt slim zijn en de kom op een reltief warme plek zetten. Bij wat warmer water zijn deze visjes actiever dan bij koud water. Die van ons doen het prima zonder filters en verwarming, ze krijgen uiteraard wel regelmatig een schone vaas....

BKS schreef:Dus mooie levendige visjes met mooie kleuren met schoon water, inclusief planten en een "speelhuis" kan echt niet? Alleen omdat het toevallig een groot uitgevallen vaas is i.p.v een aquarium en er geen kachel inzit?
) En die laat ik bij het verschonen zoveel mogelijk ongemoeid. Verder ga ik hier nu ook niet meer over discusieren hoor, mijn oog verteld dat deze visjes het prima doen en dat is voor mij genoeg.
.