Een kennis van mij heeft een 2de Bordercollie pup aangeschaft.
Toen mijn kennis daar aan de deur kwam kreeg hij een pup in de handen geduwd waarvan je eerder zegt dat hij 4 misschien 5 weken is.
Mijn kennis ging kijken naar een pup van 8 weken. Tenminste daar kwam hij voor. De eigenaar beweert dat de pup 7 weken oud is. en in het entingsboekje staat ook een datum waaruit je kan concluderen dat hij 7 weken oud is. Dat is imo nog veel te jong. maar goed, Mijn kennis moest hem meenemen anders waren er nog wel andere mensen die de pup wouden.
Nou ja hij heeft hem meegenomen met het gevoel. dat hij OF een achterstand heeft OF hij is daadwerkelijk veel te jong.
Mijn kennis is gelijk naar de DA geweest met het kleine hummeltje. en het heeft een oppepper gehad. en vocht toegediend gekregen, want het was lichterlijk uitgedroogt. de DA heeft gekeken maar hij zegt dat het kleintje wel al zijn tantjes heeft. dus hij zou 7 weken moeten zijn.
Ondanks dat het kleintje nog erg mager is. gaat het super met hem. en heeft hij de naam djembo gekregen.
Wat zeggen jullie hier van?
Hier wat foto`s van het kleintje.
hier aan de Brinta met puppie melk ( op advies van de DA ) hij eet ondertussen ook wel wat broken maar krijgt daar duidelijk nog geen genoeg aan.

Stiekem ben ik best trots op deze foto
het oog is mooi helder

en even om aan te geven hoe klein hij eigenlijk is.
het erge is nog dit is een pup van een grote hond.
Is dit ook een teefje? Je hebt niet moeders en/of broertjes,zusjes gezien? Tja ze ziet er zo niet echt ongezond uit. Als de DA haar verder gezond heeft verklaard dan een goed puppy voer zoeken en veel rust geven, dan trekken ze vaak vrij snel bij.