Eén van onze honden heeft de rare gewoonte om af en toe voorwerpen kapot te bijten...
Het gebeurt erg vaak dat we vernielde dingen tegenkomen in huis als we thuis komen!
Zo heeft hij zijn tanden al in onze haarborstels gezet, lekker erop zitten sabbelen

Ook ontdekken we vaak twee helften van een wc-rol in de badkamer...
En als we onze vuilbak op de grond laten staan in de keuken, gooit hij hem om en haalt er àlles uit!
Zelfs de living is zijn domein, zo heeft hij ook eens een DVD van mijn beste vriendin kapot gekregen die op de salontafel lag

Nu begin ik toch steeds meer en meer na te gaan denken over de reden, wààrom doet hij dit toch?!
Elke dag wordt er met hem gespeeld, ligt hij bij ons op de bank als we tv kijken...
Onze andere 2 honden doen dit nooit, en ieder krijgt toch evenveel aandacht, echt heel raar

En hij wéét het dondersgoed wanneer hij wat heeft gedaan!
Als we hem tot bij ons roepen terwijl we bij een vernield voorwerp staan,
kruipt hij helemaal in elkaar en schuift hij over de vloer tot bij ons..

)
)
je zal dat snuitje toch een keer af gaan laten (lijkt me). en dan kan het een hele tijd goed gaan maar ze zal een keer wat gaan pakken. en dan "weet"' ze dat het weer kan omdat het snuitje het niet belemmerd. je hond sloopt met een reden en ik zou proberen eens achter die reden te komen. ze raakt die frustratie kwijt door te slopen en die uitlaatklep heb jij haar nu in feite afgenomen. zal dus niet lang duren voordat ze een andere manier vindt om de frustratie kwijt te kunnen.