Maar toen werd mijn hond Roc ziek en overleed kort daarna aan kanker. voor degenen die geinteresseerd zijn: [BB] Help!!!!! Mijn ene hondje dood, mijn andere hond heel ziek!!
En Roc ging goed in de wedstrijd en toen dacht ik wat zou het een geweldig aandenken zijn als hij daadwerkelijk op de kalender komt!! dus ben ik serieus begonnen met mensen erop te attenderen om te stemmen. Roc heeft heel lang in de top tien gestaan, maar viel weer weg maar dankzij bokkers en vrienden kwam hij toch weer terug in de top tien.
De foto waarmee ik mee deed is deze:
Alhoewel een toptien plaats geen garantie is voor kalenderplaats, dacht ik toch als hij in de top tien staat, dan wordt de aandacht meer op Roc gevestigd. En hij stond 2 toen ik een dag voor het beeindigen van de wedstrijd dit mailtje kreeg:
[ e-mail verwijderd i.v.m. Bokt-regels ]
Ik heb het uitgelegd aan die meneer dat ik natuurlijk niet ga frauderen om een fotowedstrijd het idee al
Maar later werd ik eigenlijk boos, wat denken ze wel, dus stuurde ik een mail dat ik me dan terugtrek en toen kreeg ik deze mail terug.
[ e-mail verwijderd i.v.m. Bokt-regels ]
Dus ik ben uitgesloten maar ik moet wel doorgaan met werven van stemmen, dit maakt me rebels, temeer omdat op 1 opeens een foto opgedoken is met 87 % en rararara, het is dezelfde hond als op foto 2.
Vind je dat nu niet belachelijk??Ik wacht nog tot vanmorgen, dan gaan ze of mijn stemmenpercentage op 0 zetten of ze keuren het goed. Als Roc eruit ligt maak ik er een topicje over aan. Ik ben heel verbaasd en teleurgesteld, had dit nooit verwacht.
Mijn man zegt dat er geld mee gemoeid is.
Vandaag heb ik een mailtje gekregen van een andere mevrouw van RC die me om het juiste adres vraagt om het kadootje van plaats 3. dus waarschijnlijk is Roc wel 3e geworden dan.
Maar voor mij heeft het al een nare bijsmaak en ik ben diep teleurgesteld. Ik was blij en trots dat Roc op de 3e plaats stond , hij heeft zelfs een hele tijd op 2 gestaan, maar nu is het plezier eraf.
Wat vinden jullie hier nu van??
Sorry voor het lange verhaal
maar ik bergrijp dat je dus nu wel een cadeautje krijgt??

.