Een tijd terug postte ik hier mijn verhaal over onze nieuwe poes van bijna 1 jaar die misschien zwanger
bleek te zijn.. wij hebben haar opgevangen van mensen die niet meer voor haar konden zorgen dus toen was ze al zwanger. Verdere offtopic reacties hoef ik hiet niet over te krijgen want het is namelijk niet onze schuld dat ze zwanger is geworden.
Nu ik haar elke dag zie lopen en ze is zo dik, weet ik zeker dat binnen nu en 2 weken de kittens komen. Ze heeft hier al een fijne werpplek krijgt genoeg eten en drinken en voelt haar erg op haar gemak.
Ik ben natuurlijk al een beetje aan het informeren bij mensen die een jong katje zoeken en ik heb al een advertentie gezet dat ik kittens verwacht.. maar als ik dan kijk op markplaats staan er al zoveel kitten nestjes op en bijna niemand raakt ze meer kwijt..
Ik ben bang dat wij ze ook niet kwijtraken.. wat moet ik doen als de kittens zijn geboren??
Ik heb er serieus al over nagedacht dat als niemand ene kitten wil ik ze misschien laat inslapen??
Wie kan mij serieus advies geven wat ik het beste kan doen? of zijn er al mensen hier die misschien een kitten willen?