Ik vraag dit omdat Roc altijd heel erg aan mij hing en de weinige keren dat ik zonder hem op vakantie ben geweest, at hij gewoon niet de eerste dagen. Dus dat is 2 keer gebeurd en sindsdien heb ik hem altijd meegenomen
Hoe doen jullie dat??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, nee sorry flauw. Wij hebben een vaste oppas (die heeft zelf een aardig aantal stuks aan eigen honden) waar onze hond altijd heengaat als wij weg zijn (o.a. vakantie dus). Dus die kent het daar nu wel.. en heeft het daar altijd aardig naar zijn zin.
rocymax schreef:Ik word altijd weer blij als iedereen een goede oplossing heeft.
ps Leonie, ik heb snel even je petitie ingevuld![]()
Kijken jullie ook even naar mijn onderschrift??

Maar das dit jaar voor het eerst, vorig jaar hebben we 'm uit logeren gebracht bij zijn fokker, die ook zijn mams en zusje in huis hebben dus dat was GROOT feest voor Ollie
Hij hecht zich makkelijk aan mensen en ik kan 'm bijna bij iedereen achter laten
Of ik dat wil is een tweede
.
Die ries die vliegt zowat over de balie bij het pension, helemaal blij daar, kan hij lekker lopen spelen en gek doen. Dus daar hoeven ze zich niet schuldig om te voelen 

Als ik hem kom halen en ik rijd langs de kennel staat hij vooraan te kwispelen
De vakantie zou niet compleet zijn zonder ze. 
Bassenqua schreef:Ik ga nooit op vakantie maar pas op de honden voor mensen die op vakantie zijn, niet in kennels verstopt maar gewoon lekker bij mijn eigen honden in huis!
Er zijn nog meer rassen niet welkom in frankrijk, dit omdat dit zogenaamde gevaarlijke rassen zijn.