Na bijna een jaar zonder hond te zitten, heb ik mama zover gekregen voor een nieuwe
ik miste de gezelligheid.. en vooral op stal, ik heb altijd een hond gehad, en die is ook altijd mee naar stal gegaan
Dusss... Gisteren beetje rond gekeken op marktplaats, super leuke kruising gevonden; boomertje (yorkshire x shih tzu).
Aanstaande donderdag worden ze 9 weken en toen ik belde konden we meteen komen kijken, en als we er 1tje leuk vonden mocht die ook meteen mee
Het was letterlijk bij mij om de hoek, dus een half uur later zaten we in de auto
(kennis ging mee en reed meteen daarna door naar haar huis anders gingen we wel te voet)
We kwamen daar binnen, super gastvrije mensen, en super honden!! De vader en de moeder heb ik alle 2 gezien, zijn beide super lieve honden. De pups zagen er allemaal super uit!! Pfff... wel moeilijk hoor om te kiezen, allemaal hebben ze wel iets, maar 1tje trok me vanaf het begin al heel erg aan... En ja hoor.... 1 uurtje later liep ik naar buiten met Bubbles, het liefste, leukste, schattigste en het belangerijkste; MIJN hondje

in de auto richting huis.

http://i621.photobucket.com/albums/tt30 ... xixx/5.jpg
Vanacht heeft ze lekker bij mij in bed geslapen, en ze heeft in een stuk door tot half 10 geslapen! Ze was al heel snel hier gewend, weet al waar voer/water staat, en waar haar mandje is. Ze volgt me al overal door het huis, ofnaja ze huppelt achter me aan hihi
Als ik de deur voor haar neus dicht doe gaat ze piepen, en als ik dan de deur open doe, kijkt ze me echt zo aan van ; hallo ik ben er ook nog
Het is een super lief hondje, met echt een eigen willetje, en erg zelfverzekerd, maar oh-zo schattig!!
ik ben al helemaal gek op d'r
Das wat vriendelijker!
) op te sluiten in een metalen kooi...