Bubbles! Waarschuwing; hoog knuffel-gehalte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DearDarling

Bubbles! Waarschuwing; hoog knuffel-gehalte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 11:21

Halloo allemaal!
Na bijna een jaar zonder hond te zitten, heb ik mama zover gekregen voor een nieuwe *\o/*
ik miste de gezelligheid.. en vooral op stal, ik heb altijd een hond gehad, en die is ook altijd mee naar stal gegaan :j
Dusss... Gisteren beetje rond gekeken op marktplaats, super leuke kruising gevonden; boomertje (yorkshire x shih tzu).
Aanstaande donderdag worden ze 9 weken en toen ik belde konden we meteen komen kijken, en als we er 1tje leuk vonden mocht die ook meteen mee :oo Het was letterlijk bij mij om de hoek, dus een half uur later zaten we in de auto :):)
(kennis ging mee en reed meteen daarna door naar haar huis anders gingen we wel te voet)
We kwamen daar binnen, super gastvrije mensen, en super honden!! De vader en de moeder heb ik alle 2 gezien, zijn beide super lieve honden. De pups zagen er allemaal super uit!! Pfff... wel moeilijk hoor om te kiezen, allemaal hebben ze wel iets, maar 1tje trok me vanaf het begin al heel erg aan... En ja hoor.... 1 uurtje later liep ik naar buiten met Bubbles, het liefste, leukste, schattigste en het belangerijkste; MIJN hondje <3

Afbeelding
in de auto richting huis.

Afbeelding

http://i621.photobucket.com/albums/tt30 ... xixx/5.jpg

Vanacht heeft ze lekker bij mij in bed geslapen, en ze heeft in een stuk door tot half 10 geslapen! Ze was al heel snel hier gewend, weet al waar voer/water staat, en waar haar mandje is. Ze volgt me al overal door het huis, ofnaja ze huppelt achter me aan hihi :=
Als ik de deur voor haar neus dicht doe gaat ze piepen, en als ik dan de deur open doe, kijkt ze me echt zo aan van ; hallo ik ben er ook nog :oo
Het is een super lief hondje, met echt een eigen willetje, en erg zelfverzekerd, maar oh-zo schattig!! :#
ik ben al helemaal gek op d'r :+:
Laatst bijgewerkt door SanderD op 20-06-11 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Derde foto in link gezet, a.u.b. maximaal twee foto's per post

pinuts

Re: Bubbles! Waarschuwing; hoog knuffel-gehalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:23

aww wat een schatje! Leuk zeg! Is trouwens niet handig om hem in bed te laten slapen, hoe zielig dan ook:)

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 11:25

Jaa het is zeker een lieverd!
we hebben altijd honden gehad, en het maakt niet uit, dit is ook te eerste die het mag hoor hihi.
Ze mag bij mij in bed slapen, en als ze alleen is gaat ze netjes de bench in :j

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:26

LZP --> BB

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:28

Wat ontzettend lief! veel plezier met haar! dat in bed slapen zou ik als ik jou was ook niet doen. Het resultaat hier was dat mijn ouders 24 jaar lang met een hond in bed hebben geslapen :')

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:31

Hond moet ook leren wie de baas is, en hij kan het beste in een eigen plekje slapen, maar als hij gaat huilen alleen even kijken, niet troosten. Je kan wel ff een shirt van jezelf en nog een speeltje van het nest erbij doen, dan voelt ie zich al veel sneller op zijn gemak:) Is een tip hoor;)

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 11:32

Hmm misschien doe ik dat wel!
Thanks voor de tip :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:52

veel plezier ermee:D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:55

Wat een schatje zeg. Ons hondje heeft de eerst 3 maanden bij ons in bed geslapen en toen wilde hij niet meer. Bleef maar draaien en had het warm. Toen hebben we hem beneden gelaten en hij heeft nooit moeilijk gedaan.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:55

Je kan ook de bench naast je bed zetten :)) Das wat vriendelijker!

Vind het een enorm schattig droppie :D Veel plezier met haar!

Wikiboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 11:56

Aah wat leuk !
Ik ook dezelfde kruising, lijkt ook erg op elkaar.
Die van ons is nu 3 en bijna geen bruin meer te bekennen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:21

wat een geweldig leuk hondje zeg

en lekker in bed laten slapen hoor,niets zo onnatuurlijk als een pup in een kooi te stoppen...

hier slapen alle puppen op bed ( en volwassen honden dus ook)....

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:31

Aah echt een schatje! Wij hebben thuis ook een Shih-tzu, loopt je ook echt overal achter na, hondje mag ook overal mee naartoe en vind hij ook helemaal leuk! Bij ons slaapt hij beneden in de gang, lekker koel daar voor hem. Hij vind het al snel te warm :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:35

Wat een cutie...
Ik ben ook niet van honden in bed, maar mijn tweede hond mocht het ook. Eerste nachtje alleen dan en bij de eerste heb ik een nacht op de bank geslapen naast haar... Ze vonden het heerlijk en zo'n eerste nachtje, who cares. Mijn honden niet hoor en konden daarna ook heel goed zelf slapen :D

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:50

Wat een droppie zeg! En heerlijk joh, samen in bed slapen. Doen wij ook, ik zou niet meer anders willen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 13:55

Leuk hondje, gefeliciteerd!
Mijn hondje slaapt ook bij mij op bed, hoor.
Niet onder de dekens, maar aan het voeteneind ligt ie altijd.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:01

nja als je hem leert dat hij er meteen afmoet als jij het zegt kan het niet heel veel kwaad;) Hij moet weten dat de beste slaapplek voor de hogere in de roedel is, het baasje dus.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:04

neem aan dat jij gewoon in bed gaat liggen waar je normaal ligt en dat de hond er dan naast ligt..

rangorde bepaald zich niet of een hond in bed mag slapen ja/nee ,zeker voor pupjes is het veel natuurlijker en rustgevender het hondje bij je te nemen ,als ze eenzaam ( en dat voor een roedeldier ;( ) op te sluiten in een metalen kooi...

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:13

kan ook gewoon in een mandje. Is beter voor een pup om meteen te weten waar ie aan toe is. Daarnaast is het heel onhygiënisch om een hond IN bed te hebben, vooral wanneer hij je gezicht gaat likken etc. Maar dat kan iedereen wel bedenken, als je weet waar een hondentong allemaal komt.. TS: weet natuurlijk niet of het voor 1 nacht was, en hoe het ras is etc, maar je kan altijd even overleggen bij de puppy-cursus, als je dat wil natuurlijk, je hoeft niks

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:16

ik vind mijn honden niet vies en een lik ook niet vies...en hier slapen 5 volwassen ( grote) honden in bed :D

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:22

nee is ook prima:) moet je zelf weten, maar je kan er flink ziek van worden. ( Ook niet gek als je bedenkt dat honden hun anus en wonden schoonlikken) maar dit is beetje offtopic:P

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:31

nah...na zo'n bijna 20 jaar in bed slapen met gemiddeld 5 honden die allemaal gezoend worden enz enz ,mag ik mezelf toch wel een heel gezond mens noemen... :D

en wonden schoonlikken ( hoevaak komen wonden voor op honden ) is toch niet vies??

en hun anus likken is nu ook geen dagelijkse en urenlange bezigheid...

tis maar waar je zelf een probleem van maakt....

nee hoor ik vind een pupje in bed echt het meest natuurlijke wat je voor zo'n diertje kan doen,plus nog heerlijk ook,wat is er nu leuker als wakker worden met zo'n kleine pupsel naast je,die nog zo lekker ruikt,en waar je heerlijk mee kan tutten :+:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:35

Pupje in bed vind ik geen ramp. Zo'n diertje heeft ook behoefte aan geborgenheid. Grote stinkende hond hoef ik niet op bed. Die kan prima in zijn eigen mand. Daarbij doe ik nooit likken op mijn gezicht. Heb er ooit vroeger als kind wormen van gehad. Sindsdien doe ik het nooit meer.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:44

maar in neem aan de pup nog niet zindelijk is?
ik zou niet graag een cadeautje in mijn bed vinden :n

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:46

mijn honden stinken niet??die ruiken naar de wasverzachter van het bed....

en je word toch wakker als pupje wakker wordt,daar slaap je echt wel op,en dan kan je pupje oppakken en naar buiten zetten,werkt nog simpel ook...