Zulke verhalen horen we zó vaak. Mensen die een konijn kopen maar er verder niet de verantwoording voor nemen want een konijn is toch niet zo leuk. Dit ligt echter wat anders.
Een jaar of 7 terug een koppeltje konijnen gekocht, 1 van mijn zusje en 1 van mij. Het andere konijn is na 2 jaar overleden en sindsdien zit mijn konijntje alleen.
Vreselijk, maar ik heb me laten vertellen dat er geen nieuw konijn bij kon. Daarbij wil ik gewoon geen ander konijn meer want deze gaat ook een keer dood en dan is die ander weer alleen
En zo blijft die cirkel maar rond gaan.Ik zal heel eerlijk zijn, ik ben echt geen konijnenmens. Vind er nu niet zo veel leuks aan maar neem mijn verantwoording en probeer er zo goed mogelijk voor te zorgen.
Maat ikk vind het echt heel rot dat ze alleen zit want sociale 'konijnencontacten' ( hihi
) zijn zó belangrijk voor konijntjes! En ik snap mijn ouders ook, een hele uitloop maken voor een konijn dat al vrij oud is, dat doe je niet zo snel.. Ze zit ook nog in zo'n rothokje
Ik ben nu de komende weken vrij en ik ga er wat aan proberen te doen door voor een uitloop te zorgen maar dat contact met andere nijnen heeft ze dan nog steeds niet. Ik wou het toch even van me afschrijven want ik zit er wel mee, ik gun mijn beesten echt wel beter als een eenzaam bestaan in een hok..
Maar die oude metgezel, tja dan zul je net zien dat die weer ongelofelijk oud word en die van mij overlijd. Is de metgezel weer alleen
! Wist niet eens dat zoiets dergelijks bestond!
even het topic door lezen en dan krijg je antwoord van me