Ben behoorlijk zenuwachtig en hoop maar dat ie zich gedraagt
Duimen jullie mee, er worden ook fotos gemaakt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
welk niveau en wat voor hond heb je
(ben geen aagje hoor)
En wat een geweldig leuk hondje!! Zit bordel collie in zeg je? Heb je de ouders / moeder gezien? Ben benieuwd, leuke kruising!!

Ben wel erg benieuwd nowornever schreef:Ik mag aankomende maandag en heb er zo veel zin in. Ik denk dat hij als 1 van de beste van alle groepen gaat eindigen.
wat heb ik gelachen Susyb schreef:nowornever schreef:Ik mag aankomende maandag en heb er zo veel zin in. Ik denk dat hij als 1 van de beste van alle groepen gaat eindigen.
Ik heb even een binnenpretje hoor.. Is ook niet op jou bedoelt maar toevallig hebben wij een vrouw met een golden in de groep.. Die haar hodn is het ook hele-maal (volgens haar dan). Die ginghet wel even doen..
Niet duswat heb ik gelachen
Ben benieuwd hoe het gegaan is

Bij mij op de hondenschool zit een vrouwtje die ook zo'n leuke kruising heeft, die had me al eens verteld dat ze de hond had laten testen om te kijken wat voor rassen erin zaten. Ik kon even niet op de naam komen en heb het aan haar gevraagd vanavond. Het is een DNA test van Wisdom Panel Insights. Ze vertelde me dat ze m.b.v. een wangswapje wat mondslijmvlies opgestuurd heeft en binnen een paar weken wist ze wat voor rassen er in haar hond zaten. Ze heeft een Mixje van een Welsh Corgi met een Border Collie en een Toller. Hij heet ook Mixie, ben helemaal verliefd op dat ventje
Zo'n leukerd!! Susyb schreef:nowornever schreef:Ik mag aankomende maandag en heb er zo veel zin in. Ik denk dat hij als 1 van de beste van alle groepen gaat eindigen.
Ik heb even een binnenpretje hoor.. Is ook niet op jou bedoelt maar toevallig hebben wij een vrouw met een golden in de groep.. Die haar hodn is het ook hele-maal (volgens haar dan). Die ginghet wel even doen..
Niet duswat heb ik gelachen
K moet woensdag....