Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
quartel schreef:wat goed dat je een kat uit het asiel wilt nemen![]()
Als je er daar 1 kan vinden die al gewent is met andere dieren te zijn lijkt een volwassen kat mij ook geen probleem hoor.
Maar een kleintje is wel makkelijker om te laten wennen.
Ik kan het ook niet hoor......zo een dier weer weg doen.....
Daarom hebben we er nu ook zo veel
NienkeNiels schreef:als je toch nog even na moet denkenk, wij verwachten een nestje kittens over 3 a 4 weken gokken wij. Katjes groeien op met andere katten en hond. Dus aan alles goed geweend. hihi als je wat meer wil weten hoor ik het wel!!
Sammyoo schreef:Misschien is het wel verstandig om nu een poes te nemen. Twee katers willen nog wel eens vechten. En verder heeft het soms ook wat tijd nodig als je twee katten bij elkaar zet. Een paar maanden geleden is er bij ons ook een kat aan komen lopen. In eerste instantie was dat flink ruzie met onze poes. Inmiddels gaat kunnen ze zonder blazen de keukentafel delen!
.
quartel schreef:Biggers schreef:Verder, is het misschien wel verstandig als er niet té veel leeftijdsverschil tussen zit.
uhm.....nou dat geloof ik niet hoor........
Mijn oudste kat(poes) is nu 22 jaar en de jongste(kater) 1 jaar..........en dan nog de 3 jarige(poes).......
Ze gaan allemaal prima met elkaar

opisop_shop schreef:hahah wat een grappig gezicht twee van die staartlozen in huis
Hopelijk kunnen ze het met elkaar vinden, misschien is het qua lichaamstaal juist handig dat ze beide geen starat hebben?