Normaal is Bink een drukke hond, maar is vandaar niet voorruit te branden. In eten heeft die ook totaal geen trek en dat te bedenken, dat dat ze grootste hobby is.
Hij is vandaag maar naar de DA gegaan, aangezien het niet minder werd. De dokter heeft de tempratuur opgemeten en hij had verhoging. Aangezien hij het niet vertrouwde, een foto gemaakt. Z'n maag is natuurlijk helemaal leeg gekotst, maar hij zag wel een luchtbel op de foto. Als dit dwars zou zitten, zou het vanzelf weggaan. Maar het gaat eigenlijk beetje met beetje steeds slechter
!Hij was wel even blij toen ik binnenkwam, maar niet zo anthousiast als altijd. Wel is die weer zo trouw, dat hij steeds waar ik was, bij me kwam liggen
. Hij weet verder totaal geen raad met zichzelf en gaat steeds ergens liggen, en verplaatst zich weer. Ook ademt hij heel zwaar, je merkt echt dat hij pijn heeft. Ook is zijn buik opgezwollen. Hij heeft van de DA wel een prik tegen de misselijkheid gehad. We moeten het nu aankijken en als het morgen nog niet weg/beter is, weer terug komen. Iemand suggesties wat het kan zijn? Of komt het bekend voor.
Want wij wille onze Binky terug
Dingen zoals iets verkeerds gegeten, hebben we natuurlijk al over nagedacht.
mijn hond heeft een half jaar geleden ook een torsie gehad op een vrijwel lege maag, hij had wel gedronken (en niet te zuinig ook
) dus iig even flink in de gaten houden.. Bij mij gaan de alarmbellen echt rinkelen bij een opgezette buik...
dus ik wil je echt op het hart drukken: in godsnaam bel de DA, of een spoedkliniek!