Over ruim een week mogen wij onze 2 boefjes in ons gezin gaan verwelkomen. Ze zijn nu 7 en halve week, eten zelfstandig, gaan netjes op het bakje en willen de tuin van de baasjes van mama al gaan ontdekken, dus wordt het tijd voor de rakkers om te verhuizen

Nu was ik na aan het denken over de kattenbakvulling.
Voorheen heb ik altijd Catsan gebruikt, of klontvormende grit van de Appie. Echter bleef ik hier toch geurtjes mee houden en erg veel uitloop door stof. De geurtjes maakte des tijds niet veel uit, aangezien de bakken achteraf stonden. Echter woon ik nu een heel stuk kleiner en zal de bak dus noodgedwongen in de keuken komen te staan. ( mede zodat we de bak kunnen afschermen voor mijn dochter, zodat die de bak niet kan verwarren met leuke steentjes om mee te spelen
)Een hele poos terug heb ik hier op bokt gelezen over een bepaalde vulling, die me erg aansprak. Na wat rond zoeken op internet, kwam ik er achter dat dit de silicaatkattenbakvulling moet zijn.
Wat zijn jullie ervaringen met deze vulling?
Alle ervaringen, zowel goed als slecht, zijn welkom. Andere tips en of aanraders zijn welkom.
Liefst met verkoopadres ( dacht zelf aan internet-winkels ivm grotere verpakkingen die bezorgd kunnen worden ) en prijs indien mogelijk.
Hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Bedankt!
stinkt giga en klontert niet...
De kattenbak staat helaas op mijn slaapkamer en het absorbeert echt fantastisch de geuren en stinkt zelf ook niet
Het is net nieuw, ik heb bij mijn dierenwinkel de proefverpakkingen gekocht, 2 euro voor een volle bak (dus het zijn nu nog kleine verpakkingen) maar hoop dat er binnekort zo'n grote zak uitkomt 
)
!(en bij ons helpt t echt, 3 katten namelijk