25 mei zat ik wat op marktplaats te kijken en kwam een advertentie tegen van pups, echter wel in België, maar ach, had er veel voor over. Ik gemailt en daarna enkele keren met de fokker aan de tel gehangen. Ik had nog keuze uit 2 blue merle reutjes, een red tri reutje en een 2 black tri's. Nouja die keuze was snel gemaakt. Daarna een afspraak gemaakt, en jawel gelijk die dag erna konden we al komen kijken. Samen met mijn moeder, en met heel wat vragen op papier staan, zijn we naar België gereden.
Na 3,5 uur rijden, 1,5 uur file eindelijk geariveerd. Zowaar wel in 1x goed gereden, aangezien de tom tom het onderweg begeven had. We werden gelijk naar de pups gebracht. Wat een drukte
. Ze hadden net hun dolle uurtje. Ze heeft alle pups even los gelaten in de tuin, zodat ik ze toch nog allemaal kon bekijken, maar mijn keuze stond al vast. Ik wilde een blue merle. De pups zagen er super uit. Enthouasiast, actief, verzorgd. Al mijn vragen waren beantwoord en alles klonk super! Toen moest ik mijn keuze maken.Pup 1; Lief, nieuwschierig, enthousiast, niet bang, liet zich goed aaien.
Pup 2; alles het zelfde.
Dus ging ik voor het uiterlijk. Pup 1 had 2 bruine ogen en een zwarte neus. Had veel zwart in zijn vacht. En pup 2 had 1 blauw oog
, 2 roze vlekjes op zijn neus, en was meer grijs. Dat blauwe oog en die 2 roze stippen op zijn neus deed mijn keus bevestigen, dit werd hem.Daarna zijn we naar binnen gegaan, heb ik zijn moeder ontmoet, ook heel lief, sociaal, verzorgd en gekeurd op HD - ED en ogen test gehad. Dit was allemaal goed. Nog even koffie gedronken voordat we aan de lange terug reis begonnen. Al die tijd met pup op schoot gezeten, ik was verliefd!
Genoeg gekletst, meet Brandon!
Thuis gekomen. Erg vermoeiend zo'n lange reis en al die nieuwe indrukken.

De ochtend nadat we hem hadden opgehaald.

En dan Brandon afgelopen woensdag.
Lekker genieten in het zonnetje.

Brandon die de krant leest.....

Wat krijg je als je ''Brandon'' roept?

And last but not least. Het gene waar ik verliefd op ben geworden, zijn koppie, met die eigenwijze blik.

Vrijdag nadat we hem hadden opgehaald toch voor de zekerheid nog even naar de DA geweest voor een check up.
Zodat ik voor me zelf weet dat alles goed is. En die heeft hem gezond verklaard en goedgekeurd

Wat een lieffie!
)