Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik vraag me af in hoeverre de buren iets te verwijten valt, ze hadden de honden aan de lijn toch? Hoe konden ze dan bij de kat komen?
wat een vreselijk gebeuren moet het zijn geweest trouwens!
Zicky schreef:Dit was hun eerste kat-kil. Zelf hebben ze geen katten en normaal gesproken, gewoon op straat, kunnen ze wel wegkomen. Katlief zat nu onder een tuinstoel in een hoek. Kon geen kant op. Het ging allemaal heel snel. Maar ik moet eerlijk zeggen dat deze hondjes ook weinig opvoeding hebben genoten (lees: zijn strontverwend) en ook naar andere honden toe erg dominant zijn.
De buurman stond erbij en keer erna.
Goof schreef:Goof schreef:Ik vraag me af in hoeverre de buren iets te verwijten valt, ze hadden de honden aan de lijn toch? Hoe konden ze dan bij de kat komen?
wat een vreselijk gebeuren moet het zijn geweest trouwens!
Even terugkomen op mijn eigen post....
Het zijn verdorie JR's van maar enkele kilo's, die kun je toch zeker wel even heel flink corrigeren of van de kat af plukken als zoiets gebeurt of zie ik dat verkeerd?
Goof schreef:Nou ja NUka, ik bedoel er meer in het algemeen mee dat hij zijn eigen honden echt wel had kunnen corrigeren (zo niet tegen had kunnen houden)en of dat nou eraf trekken, wurgen of een rotschop geven betekent..... om het even denk ik in zo'n geval.