Zegt moederlief tegen dochterlief die graag mijn honden wil aaien toen ik vanmiddag om 12.15 uur langs een basisschool liep.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
kohtje schreef:Toch kan ik me daar iets bij voor stellen. Stel je kent ze alleen van de negatieve berichtgeving dan zou ik ook mijn kind niet laten aaien. Als je geen hondenmens bent heb je geen idee.
.
Want hij heeft zulke knufflige lange haren
Gelukkig mogen ze van mij geen van beide of nu geen van drieeen aaien.
Wilawander schreef:Ik heb 3 honden, voorheen 2 waarvan dus 1 een aaihond is en de andere totaal niet. Nu wil het zo dat iedereen dus de niet aaihond als aaihond ziet.Want hij heeft zulke knufflige lange haren
Gelukkig mogen ze van mij geen van beide of nu geen van drieeen aaien.
![]()
Maar beter zo als van die kinders die overal op af mogen rennen.
. guccio schreef:Ik persoonlijk laat mijn kinderen altijd vragen aan de eigenaar of ze de hond mogen aaien.

chevax schreef:Ik kan me dat erg goed voorstellen hoor. Maar ik vind dat een kind sowieso niet willekeurig welke hond mag aaien. Het was voor jou wel een mooie gelegenheid geweest om wat te vertellen over je honden.
. moonprayer schreef:mijn ouders hadden een golden retriever look-a-like die ontzettend vals kon zijn naar kinderhandjes, en grote mannen.
Die zag er heel aaibaar uit.
ik heb nu een enorme reus, een donkere herder. en mensen zijn wat afgeschrokken door hem, terwijl dat de liefste knuffel is die er rondloopt haha.
, of ze ook bijt. enz. zo ergelijk.