4,5 maanden oude Maine Coon kater Sylvester stelt zich voor!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem14

4,5 maanden oude Maine Coon kater Sylvester stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 15:47

Sinds begin april zijn we in het gelukkige bezit van Sylvester, ofwel Silly Billy zoals hij vaak genoemd wordt ;) Het is een echte knapperd! Super lief O:) ... maar soms ook heeel stout }:) ..... :+

Nou, hier dan de foto's:

Hee, zie ik daar kippen.... Kun je die eten??? :Y)
Afbeelding

Wacht ff, daarboven die ik ook iets wat wellicht eetbaar zou kunnen zijn...
Afbeelding

Hier op zijn 'uitkijk plank'
Afbeelding

...
Afbeelding

...
Afbeelding

...
Afbeelding

En hier uitkijkplaats 2, de ladder :j
Afbeelding

Nee, ik lach niet naar het vogeltje!!!
Afbeelding

...
Afbeelding

Wilde een close-up van zijn hoofd, maar hij wilde liever mijn telefoon opeten ;)
Afbeelding

Hoekje kattengras
Afbeelding

Klimhoekje
Afbeelding

En hier slaap ik als ik moe bent, de hond zoekt dan maar een andere plek :Z
Afbeelding

Ja, hij zit in een ren. Mag je zielig vinden, ik vind het zieliger als hij óf wordt doodgereden óf iemand hem meeneemt... Moet er niet aan denken... |( Overigens kan hij ook altijd naar binnen natuurlijk!

Dus gelieve het commentaar aardig te houden :) Zal niet moeilijk zijn als je zijn koppie gezien hebt ;)

Breghje

Re: 4,5 maanden oude Maine Coon kater Sylvester stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:51

Commentaar: schitterende kat, heeeeerlijke ren!! En fantastisch juist dat je je verantwoordelijkheid neemt en je kat thuis houdt. +:)+

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:52

oei wat een knappe hunk zeg <3
wat is zijn afstamming?

en ik vindt het echt heel sneu dat je je kat in zo'n ren stoptheb er 7 in zo'n ren, nu ben ik nog een grotere dierenbeul zeker :D
en mag ik vragen waar je dat touw vandaan hebt? is wel ideaal, spelen ze er vaak in/op/om?

edit: vindt dat hoekje kattengras wel ideaal, doen ze hun ontlasting er niet in?
Laatst bijgewerkt door deflin op 13-05-11 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:52

Wat een stoere knappe man heb je daar *D

Ik heb zelf ook een coon, maar die heeft geen prachtige ren...die mag alleen onder toezicht aan het tuigje/lijn buiten :(:)

Dat stoute, ik noem het ondeugende herken ik wel....die van mij is ook zo'n slimme boef :=

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:53

Diep respect voor jouw oplossing! Menig kat heeft het een stuk slechter, echt top!
En een heerlijk poezebeest :D

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:54

Wow ik ben echt stapeldol op Maine Coon's! Als ik later heel groot ben dan is het mijn droom om zo'n kat te hebben. Wat een plaatje zeg!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:56

Ik vind je ren juist een hele mooie oplossing van lekker veilig naar buiten kunnen.

Daarnaast bezorg je je evt buren een stuk minder overlast doordat zij geen kat hebben die in hun tuin poept :)
Kat blij, Jij blij, evt buren blij.... Mooi toch!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:58

WAUW!

Ik wil ook wel weten hoe je aan die touwen komt.
Heb je de ren zelf gekocht of gemaakt?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:00

Wat een héérlijk ding! Die ogen springen er echt uit <3 Geniet ervan, voor je 't weet zijn ze groot.

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:01

Ik ben altijd gewend om (htk) katten gewoon buiten te laten, maar de vorige kat hebben ze dus wel dood gereden... Nog geen jaar oud.. Nou dat gebeurt me geen tweede keer! Hij vindt het heerlijk in zijn ren! Ligt uren op zijn uitkijktoren :D

@deflin: Zijn afstamming is Ch. Aron Insula Cat x Silke Of Pooh's Diary. Beste nest en deze drol was beste van de show ;) op show in DL. Touw is gaaf he! Had mijn vriend bij n klant meegenomen (heeft hoveniersbedrijf, lag daar in de weg) dus gewoon een gelukje, zou niet weten hoe je eraan zou moeten komen... Oh en hij poept overigens netjes in de kattenbak, niet in het gras :)

Ren zelf gemaakt ja :j Best goed gelukt he? Zou er graag nog wel meer in zetten maar weet zo even niet wat nog leuk zou zijn...

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:03

Laatst bijgewerkt door Romeo2007 op 13-05-11 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mama_Suus

Wauw wat een schitterende Maine coon!
WIj hebben er sinds april ook 1-tje naast onze 4 huis tuin en keuken katten hihi

En ze zijn zoooo lief en mooi!

deflin

bij mij niet zo bekend. Kan me voorstellen dat hij BIS is geworden, het is echt een hunk hoor :)

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:05

En vooral super super super lief! Komt 's ochtends als een hondje keihard aangerend als ik uit bed kom :p dan mee op de wc op schoot hahaha! Past nog net trouwens... := hij heeft best een flinke maat.

brenin21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:05

Wat een waanzinnig gave kat heb je zeg! Ronduit schitterend, ben helemaal weg van hem.

Heb ooit zelf ook een maine coon gehad en ze zijn zoooo leuk! Heel veel geluk met hem!

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:06

As we speak ligt hij uitgestrekt over niet een, maar jawel, 2 hondenkussens. Hij denk dat hij het formaat van een deense dog heeft volgens mij :+

Ja ben er ook helemaal verliefd op <3

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:08

tanec_meisje schreef:
En vooral super super super lief! Komt 's ochtends als een hondje keihard aangerend als ik uit bed kom :p dan mee op de wc op schoot hahaha! Past nog net trouwens... := hij heeft best een flinke maat.

Dat is nog lief, die van mij heeft een heel terroriseer het vrouwtje kom uit bed ritueel s'morgens }:)

Hier ook een WC-ganger, alleen niet op schoot, want dat past niet...hij weegt zo'n 11 à 12 kilo :D
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 13-05-11 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mama_Suus

Onze maine coon slaapt als enigste de hele nacht bij ons in bed. De andere katten droppen zich op het voeteneind en gaan als wij slapen een eigen plekje opzoeken.
Mouse, zoals die van ons dus heet blijft liggen en het liefst nog onder de dekens

LEKKERGEK

Ik heb vroeger ook een Maine Coon kater gehad (hij is helaas overleden) maar die was ook zo groot. Hij had een heel lief karkater, heel erg zorgzaam.

Wat een paradijsje heeft jouw kat zeg! Daar mag hij heel gelukkig mee zijn!

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:09

Haha mijn vriend staat altijd eerder op, dan zit hij al bij de deur en zodra die open gaat schiet hij met een harde prrrrrrr naar binnen om op mijn hoofd te komen staan :P Dus als hij de kans krijgt is het ook wel een kleine terrorist ja ;)

Heb hem niet gewogen, schat dat hij nu zo rond de 4-5 kilo weegt, paps rond de 9 meende ik, dus.....

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:11

tanec_meisje schreef:
Haha mijn vriend staat altijd eerder op, dan zit hij al bij de deur en zodra die open gaat schiet hij met een harde prrrrrrr naar binnen om op mijn hoofd te komen staan :P Dus als hij de kans krijgt is het ook wel een kleine terrorist ja ;)

Heb hem niet gewogen, schat dat hij nu zo rond de 4-5 kilo weegt, paps rond de 9 meende ik, dus.....

Onze maine coons doen dat ook! Die zitten sochtends vroeg al te mauwen voor de deur dat ze naar binnen willen. Dan doe je de deur open en scheuren ze de kamer in, het bed over etc. Echt lachen. Ik kan ze ook amper tegen houden want ze zijn zo snel!

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 16:12

Ja echt als een idioot he!! Idd ook al sta je klaar om hem tegen te houden, lukt bijna niet, echt zo van 'gaan met die banaaaaanaaaaaaandekanteeeee!!!!!'

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:12

Wat een mooierd leuke katten Maine Coons mijn vriendin heeft er ook twee en haar moeder fokt met Maine Coons :)

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:16

O lieve hemel,wat een prachtig dier,wauw,die knappe toet en dan die witte streepjes rond zijn oogjes,jeetje wat een spetter!!
Ik vind je ren meer dan mooi,gaaf ingericht ook,mijn poezels vonden aan het kattegras helemaal niks aan en tenslotte diende het meer als tuinierproject van mijn kinderen,die er maar kapseltjes van geknipt hebben :') Veel plezier nog samen,

groetjes Linda

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:17