Hij zou naar mensen gegaan zijn in Zoetermeer.

http://i587.photobucket.com/albums/ss31 ... 5_WQbU.jpg
Wegens omstandigheden heb ik ze naar mensen gebracht die me beloofd hadden er goed voor te zorgen en waar ik ook vanuit ging
maar werd die zelfde dag nog aangeboden op internet.Daar kwam ik gisteren achter toen ik toevallig op internet keek.
Meilo (reutje) zou weggehaald zijn bij mensen die niet goed voor hem zouden zorgen en paspoort hadden ze niet bij de hand maar die zou nog opgestuurd worden.
En werd aan geboden als Raszuivere jack russel maar dat is hij niet en zou 1 jaar zijn en 5 maanden maar hij is werkelijkheid 3 jaar!!!
En semmy (black en tan) zou van haar vader geweest zijn die op sterven zou liggen en had gezegd dat hij niet meer voor haar zou kunnen zorgen en paspoort zou nog bij haar vader liggen maar die paspoorten heb ik nog thuis in mijn bezit!!!
Ze zoeken een hondje op internet omdat hun pup dood is gegaan aan parvo wat gelogen is en zoeken zo gratis hondjes van mensen die er "snel" vanaf moeten en ze dan gewoon weer doorverkopen!!
Gisteren zijn wij naar Nieuwegein gereden en politie was gebeld voor als het uit de hand zou lopen.
We zijn naar binnen gegaan en we hebben alleen het teefje mee kunnen nemen Het reutje was gisteren helaas al weggehaald
Ze gebruiken verschillende achternamen en verschillende telefoonnummers.
Het zijn oplichters en liegen alles bij elkaar en ik heb me heel erg vergist in deze mensen.
Wie o Wie heeft hem gezien... wil heel graag weten hoe het met hem gaat en bij wie hij nu is!

ze kunnen sowieso een aangetekende brief voor je maken. Ik heb toend dertijd iets gehad ik had een jaarling en die kon ik niet houden, toen kwam er een handelaar langs op stal en voor de gein zei die ik haal hem dinsdag wel op! Heeft die *********** mijn veulen die dinsdag uit de wei gehaald en 300 euro bij de stalhouders op de tafel neergepleurd
.