Gisteren was ik mijn bad aan het vullen en stonden zowel Mo als Bo om me heen te drentelen. Toen ik de badkamer deur dicht deed kwam het mauwen al snel. Uiteindelijk dacht ik, ach, waarom ook niet en heb ik de badkamerdeur open gegooid. Ze kwamen meteen naar binnen. Naast het bad had ik een stoel gezet waar ik drinken en mijn boek had opgezet. Ik wilde even lekker lang genieten. Hup, het bad in. Mo hield het al snel voor gezien, die vond de badkamer niets, maar Bo klom op de stoel en ging daar liggen. Ik zat hem een tijd te aaien en uiteindelijk klom die de bad rand op. Ze is een paar keer het bad helemaal rond geweest. Ze bleef maar lopen en af en toe een poot in het water doen. Ze wilde naar me toekomen, op schoot zitten, leek het wel, maar het water zat haar in de weg. Uiteindelijk ging ze op de bad rand bij mijn hoofd liggen. Daar bleef ze een kwartier en toen was ze dat weer zat. Ze liep weer wat rond, sprong van het bad af, liep de badkamer uit, kwam weer terug, klom weer op de stoel en zat al snel weer op de bad rand. Ze zette een poot op mijn buik. Toen nog een poot en nog één en nog één. Had ik ineens zo een kat op mijn buik staan in een bad vol met water.
. Uiteindelijk besloot ze dat het water haar niet dwars zat en ging ze gewoon liggen. Omdat ik mijn buik iets omhoog had gedaan zodat het niet te diep was, kreeg ik toch best last van mijn rug, dus ik ging langzaam weer omlaag. Bo blijft mooi liggen. Uiteindelijk zat ze, op het bovenste deel van haar rug en kop na, helemaal onder water. Ze lag mooi te spinnen. En dus zo had ik een kat op schoot in bad. Of nouja, op mijn buik. We hebben een uur zo met elkaar gelegen. Ik vind het zo apart. Het zijn sowieso al vreemde en compleet aanhankelijke katten, maar dat Bo water trotseert om bij me te liggen... Gek beest.

hoe tof...

?