Ik ben 14 weken zwanger dus ruimschoots de tijd om over dit vraagstuk na te denken.
We hebben 4 honden, en als de baby geboren is verwacht ik met 3 geen problemen maar met de grootste mogelijk wel.
Hij is een Duitse Dog kruising, niet helemaal zo groot, maar ik met mijn 1.70 hoef niet door mijn knieen om hem te aaien
Het is een vreselijke goedzak en zal nooit iemand kwaad doen, tenminste, niet opzettelijk.Iets dat ik er bij hem niet uitkrijg, is het ongevraagd poot geven. Dat gaat dus zo lomp en onbenullig, als je er niet op verdacht bent je wel een blauwe plek hebt ja
Hij kan het wel op commando, maar hij doet het gewoon te pas en te onpas. En hem iets aan of af leren is een hels karwei, hij is niet de snuggerste en daarbij erg zelfstandig (gekruist met een Pyrenese berghond).Verder is hij natuurlijk in de omgang erg lomp (lijkt wel een paard in huis), en ik weet even niet zo goed hoe dit straks met de baby te combineren. Ik wil ze eigenlijk ook niet hele dagen door scheiden, want daar heb ik geen honden voor.
En nee, herplaatsen is geen optie. Deze grote knuffelbeer is ons veel te dierbaar

Maar heb goeie hoop, want we zijn er nog maar een maand of 3 mee bezig. Ter vergelijking, het hierkomen duurde 9 maanden. En zit ongeveer 6. Lol. Hij is echt niet zo slim, en het interesseert hem ook allemaal niet zo