Nouz heeft al een tijdje een tumor, we zijn al meerdere malen bij de da geweest, en het is een aflopende zaak. We laten haar nog niet gaan zo lang ze nog vrolijk is ed (da gaf 2 weken terug nog ab mee om ontsteking terug te dringen en vond haar ook nog erg vrolijk). Voor de duidelijkheid; Nouz is al 12 en is al 3x geopereerd aan mamatumoren, toen deze, die er anders uitziet dan de andere (dat waren knikkertjes onder de huid, deze is echt rood en intussen helemaal een drama om te zien) begon te groeien hebben we gekozen haar niet meer te laten opereren, ook omdat ze bij de laatste operatie zowat de nacht niet overleefd had.
Dat ff ter informatie. Werd vannacht wakker van dr omdat ze erg door mn kamer liep te dribbelen. Zocht me steeds heel erg op ipv op haar eigen kleedje te gaan liggen. Lag erg ''plat'' op de grond, en af en toe schoot ze met dr koppie richting die tumor. Ze likte er sowieso wel veel aan, maar nu lijkt ze echt geirriteerd oid. Heb het een half uurtje aangekeken en toen eerst gekeken of ze nog warmliep voor een koekje, maar dat ging er slikkend in.. Uiteindelijk toch maar mn ouders wakker gemaakt, paps kwam even kijken. We hebben de tumor ingesmeerd met de zalf die we van de da hebben gekregen. Paps vond t niet spannend genoeg om voor wakker te blijven en uiteindelijk zijn we allemaal maar weer naar bed gegaan. Buik en tumor ed mochten we gewoon allemaal nog aankomen. Ben uiteindelijk op de grond naast haar in slaap gevallen, vond haar wel wat oppervlakkig ademen af en toe.
Vanmorgen weer even een tijdje aangekeken. Heb wat samengeklitte vacht rondom de tumor weggeknipt en weggeborsteld, dacht dat ze zich daar misschien aan ergerde, maar haar gedrag is nu alleen maar erger. Ze eet en drinkt wel gewoon nog steeds, niks aan veranderd. Maar ze ligt een hele tijd op de grond, vliegt ineens op, dribbelt door de kamer en gaat dan weer ergens anders liggen. Ongeveer de helft van de keren likt ze heel intensief aan de tumor en aan haar hele achterpootjes (deed ze tot voor vannacht ook niet).
Ze heeft vannacht wel nog flink liggen dromen (slaap je eindelijk, produceert je hond weer herrie
) en wordt nog steeds errug enthousiast als ik ''koekje'' zeg. Mag ook nog steeds overal aankomen. Help?

Daarvoor houd ik veel te veel van hem.
Ze volgde me al overal, maar t is wel een aapie hoor.. Liep even weg, en wie zat er op de bank, pál naast mn laptop toen ik de kamer weer in liep?
Misschien dan morgenochtend nog even naar het strand of het bos ofzo.. Nog heel eventjes genieten samen.