Krabpalen op Ebay?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Krabpalen op Ebay?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-11 11:16

Beste Ebay bokkers ( :D ),

Ik ben opzoek naar een nieuwe krabpaal voor mijn monstertje.
Heb voorheen veel op de duitse ebay gesnuffeld en kwam ze daar echt voor een prikkie tegen. Alleen nu ik de paal echt nodig heb, kan ik ze nergens meer vinden.
De krabpalen wel, maar ze lijken ineens masaal niet meer naar Nederland te verzenden :+ Help?

Hebben de duitse ebay bokkers toevallig nog namen van de personen waar zij hun krabpaal hebben gekocht? Of heb ik gewoon verkeerd gezocht op de ebay site??

Groetjes

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:55

Laika

Re: Krabpalen op Ebay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 22:03

Die bovenste link die Kimmie heeft gegeven www.mucola.de daar heb ik de mijne ook vandaan. Hele goede service gehad, en snel verzonden ook :j

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:06

Wauw dat is echt niets dat geld! Wij gaan stiekem van de week bestellen, zal m'n vader leuk vinden haha :D Die vind de krabpaal die we nu hebben al groot, laat staan die van 1.82m....
Ze zijn daar echt stukken goedkoper dan hier, echt ideaal.
Wij gaan het bij mucola bestellen, als het goed is leveren die ook gewoon in NL of niet?
Voor zover wij eruit kwamen op de site wel.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:58

ja hoor staat eronder versand nach:....

en als dat europese unie of wereld wijd is dan wordt het ook naar nederland verstuurd.. :)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:10

helemaal top! Weet ik dat ook voor als ik mijn eigen huisje heb over een aantal jaar...

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:12

heel veel mensen/bedrijven zenden wel naar buitenland hoor, maar hebben het er niet bij staan.
Gewoon ff bericht sturen ;)

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:31

Waarom heb ik nou niet zo'n vraag gesteld...? Ik heb hier een 1.20 m krabpaal staan voor dezelfde prijs als op die sites die tot aan het plafond zijn...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:52

let wel op de verzendkosten he,die staan er altijd bij,soms lijkt dan iets heel goedkoop maar zijn de verzendkosten zo ong hoger als het product zelf

(zo bestelde ik eens en digitale sleutelhanger voor 1 euro,met verzendkosten van 6 euro..met de vraag of ik er dan niet 10 gelijk kon bestellen voor die 6 euro verzenden was het helaas noppes :n ,per stuk verzonden,al met al betaal je dan 7 euro voor zo'n ding,die nog stuk was ook bij aankomst...)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:29

Nee dat klopt. Maar zelfs met de verzendkosten zijn we nog goedkoper uit dan dat we dezelde krabpaal hier in de dierenwinkel kopen.
Wel balen van die sleutelhanger dan zeg :(:)

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 07:32

Ik heb inmiddels al vier krabpalen op ebay gekocht :D
Ik heb zeven joekels van katten ronddenderen in mn huis.
De krabpalen worden heel veel gebruikt :j

Twee hele grote krabpalen voor rond de 70 euro incl. verzenden.
En twee iets minder maar ook nog behoorlijk groot voor rond de 55 euro incl.
En binnen twee weken had ik ze in huis.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 07:37

Ik heb bij Mucola 30 euro betaald voor de paal en 26 euro voor de verzendkosten. Bijna net zoveel voor het verzenden als de paal zelf. Maar ik heb dan wel voor 56 euro deze paal van 235cm hoog:
Afbeelding

Hij staat inmiddels 2 jaar, wordt zeer intensief gebruikt en alleen 1 van die onderste paaltjes begint nu wat rommelig te worden van het vele gekrab. Als mijn katten binnen zijn, liggen ze in de paal, liefst in het bovenste hangmandje.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:11

Dat ziet er wel uit als een Walhalla voor katten en dat voor zo weinig! In Nederland zijn tot aan het plafond krabpalen bijna allemaal ver over de 100 euro.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 20:06

Bedankt allemaal!
Ik had gister een onwijs mooie paal gezien :D. Probeer ik te bieden, kan het niet omdat hij niet naar Nederland verzend.
Alleen heeft hij in z'n artikel staan dat hij wel naar nederland verstuurd. Heel raar. Via ebay een bericht naar de verkoper gestuurd, maar moest het dan maar via zijn site bestellen. Ja, doei :D Dan kan ik niet meer voordelig bieden :D

Via de verkopere Mucola ook een hele leuk paal gezien, maar daar staat dan weer het volgende bij: Sammelversand NICHT möglich aufgrund der Kartongröße. Google vertaler weet mij te vertellen dat: Niet mogelijk is vanwege de gecombineerde verpakking formaat.
Hij kan dus niet worden verzonden, naar geen een land ;(

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:23

@ Nikki, volgens mij staat er iets anders:

Een verzamelverzending (dus meerdere artikelen tegelijk verzenden, als 1 pakket) is niet mogelijk vanwege de groottes van de kartonnen dozen. De verzendkosten worden dan vaak maar 1 x gerekend in het geval het wel lukt artikelen in één doos te verzenden.

Verzenden is dus wel mogelijk, maar per artikel berekenen ze verzendkosten.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 20:26

Mijn Duits is zooo bagger :') Weet je zeker dat dat er staat? :D Voordat ik een krabpaal koop en t blijkt niet te kunnen worden verzonden? :D

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:31

Nou ja...garantie...letterlijk staat er:

Gecombineerde verzending niet mogelijk is vanwege de verpakkingsgrootte...dus ja...volgens mij is het echt mogelijk dat het verzonden wordt...per artikel...

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:36

Klopt Nikki, je kan er bijvoorbeeld geen 3 bestellen tegen dezelfde verzendkosten. Maar in dat geval zou je dus 3 maal de verzendkosten moeten betalen. Die pakketten zijn dermate groot dat ze ze niet kunnen koppelen met nog een paal :D

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 22:03

Bedankt!
Was niet van plan om er drie te bestellen :D Denk dat wij dan nog weinig leefruimte over houden, al zou Bobbie het geweldig vinden :D Heb nu een paal van 1.70 gezien, daar zal hij 't mee moeten doen :D

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 12:07

Ik heb 'm gewonnen :D 25 euro excl. Kom in totaal op 42 euro uit! :D
Lukt nu alleen niet helemaal via paypal, maar gelukkig heeft google vertaler er een prachtig Duits verhaal van gemaakt, de nu verzonden is naar de verkoper!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 14:12

Gaaf! Welke heb je nu?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-11 16:55

We hebben echt heel erg getwijfeld... Wilde er eerst een van 2.65, maar Bobbie vind het prachtig om ergens boven op te zitten... Dat past dan niet meer :D Dus hebben er een van 1.70 waar hij lekker doorheen kan racen. Zal straks even een foto opzoeken! Nu eerst maar is kijken hoe dat betalen precies gaat :+

Edit; heb ook nog een lange tijd naar de paal gekeken die jij hebt, is ook echt heel gaaf!! Maar ons huis is net te hoog daarvoor, en ban bang dat hij dan omvalt.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 08:25

Ons huis is er ook te hoog voor, in het begin heb ik er van mijn oude paal een stuk opgezet zodat hij vast kon aan het plafond. Maar dat zag er niet uit en heb ik het er weer afgehaald. Hij staat nu los en ze racen hem op en af, hij is nog nooit omgevallen. Ze springen er ook vanaf de kast in. Stevig ding dus :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 09:49

Wij hebben 4 dezelfde Ebay krabpalen staan (in m'n profiel zijn er 3 te vinden) en wij hebben 150 euro betaald voor 4 palen, waarvan 70 euro aan verzendkosten.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-11 10:54

Die zien er ook erg leuk uit :j
Kan nog steeds het geld niet overmaken... Paypal geeft nog geen goed bedrag aan.
Handig met het paasweekend er tussen! Ik wil m'n paal ;(