Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen dit hoofdstuk hadden we overgaslagen haha. Nou we hebben wat meer gevoeld. Het voelt idd toch als een wat stug dik vel om een wat vloeibare kern heen. Het verhaal van voedselweigeren > vervellen > ei klopt. Ze heeft ong 3 weken geweigerd te eten, is vorige week vrijdag vervelt en dus nu, VOILA! een ei.
Maar de kans dat het bevrucht is is klein?
Cayenne schreef:Wat grappig! Maar lijkt me idd sterk dat ie bevrucht is![]()
Leggen ze er dan altijd maar eentje? Ik dacht dat ze er gelijk een hele rits leggen.
M3lisss schreef:Zilfstar schreef:Ik vind het cool, zoon moet nog wennen aan het feit dat ie een meisjesslang heeft ipv een stoere jongensslang
maar zo'n slang kun je toch niet stom vinden (vind ie zelf... maar nu is het wel een MEISJE!!!)
K weet alleen niet welke soorten
Slang heeft in elk geval vanaf uitkomen bij de kweker apart gezeten (om elkaar opeten te voorkomen) en is bij hem direct apart gegaan. Dus bevruchting kan niet. Pfieuwwwww
Zilfstar schreef:O jeetje.... Gister avond neef nog gesproken. Hij vond het wel geinigSlang heeft in elk geval vanaf uitkomen bij de kweker apart gezeten (om elkaar opeten te voorkomen) en is bij hem direct apart gegaan. Dus bevruchting kan niet. Pfieuwwwww
![]()
Toen vroeg ik hem over die baby-muisjes die gisteren geboren zijn in een bak met alleen dames muizen (en die heb ik al 5 weken?) Waar kwamen die spermacellen dan vandaan?????
(Hij houdt ook bij voermuizen dames en heren apart, maar daar zal er wel eentje de dans de ontsprongen zijn... Hij ging meteen zijn muizen controleren haha)
Zoon heeft ei nu mee naar school
Biggers schreef:Ziet er goed uit. Misschien, dat toen je hem gekocht had, al gedekt was?
)