Flappie is mijn lieve konijn van al bijna 9 jaar oud.
Is vanaf kleins af aan al bij ons thuis.
Hier een foto van hem van vorige week:

Begin van de week begon het eigenlijk, Flappie hinkte een beetje met zijn achterpoot.
Verder niks achter gezocht, en zagen een klein wondje, dachten dat het gewoon open geschaafd is en verder niks aan de hand was.
Tot vanavond.... Hij sleept zijn complete achterkant mee, en loopt helemaal niet meer op zijn benen.
We hebben gelijk de dierenarts opgebeld, en we konen gelijk komen.
Zijn ook gelijk de auto ingestapt!!
http://album.partyflock.nl/80889771.jpg
Daar aangekomen voelde ik me zo ontzettend ongelukkig, had echt het idee dat ik hem daar achterlaten moest, en nooit meer terug zou krijgen

Gelukkig heb ik hem nu nog bij me, en is hij goed onderzocht.
Ze weten niet precies wat het is waarom hij het meesleept, maar het komt vanuit de rug.
Hij is aan de achterkant erg slap, en denken heel misschien aan een hernia.
Heb daar medicijnen voor gekregen die ik hem elke dag geven moet.
Ze vonden het ook zeker waard om de medicijnen te proberen, aangezien hij nog zo actief en alert is.
Als de medicijnen na het weekend niet aanslaan, dan moet ik weer contact opnemen met de dierenarts.
Dan is het mogelijk dat hij een tumor heeft. ( wat we niet hopen want dan is het waarschijnlijk over
)Ook hebben ze gelijk gekeken omdat ik vond dat hij erg mager is geworden, ook daar heb ik medicijnen voor gekregen!
Mogelijk een parasiet.
Nu kan ik alleen maar afwachten en hem ze medicijnen goed geven.
Geeft je zo een machteloos gevoel als je verder niks voor hem kan doen

Sorry voor dit lange verhaal maar moest dit echt even van me afschrijven, heb vanavond echt zitten huilen als een klein kind

Het is gewoon zo'n lieverd en al 9 jaar van mij en altijd bij me en zo aanhalerig en lief..

dus blijf hopen!