Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Manou schreef:houtkorrels voor de kattenbak? (Geen grijze kleikorrels) Ik vind dat erg prettig spul, dat vooral erg goed vocht opneemt.
Vlas/aubiose?
Er bestaat op bodembedekking op katoen of papierbasis, maar die zijn wel wat duurder.
8nnemiek schreef:Ik gebruik houtkorrels, ik vind het echt ideaal! Maar ik heb niet die voor de kattenbak, maar de houtkorrels die worden gebruikt voor de kachel, puur geperst dennenhout en heel goedkoop. Het valt uit elkaar als t in aanraking komt met water en neemt dan ontzettend veel vocht op waardoor de kooi nooit nat is en het ook nooit stoft.
heb er zelf ook aan zitten denken het te gebruiken voor m'n cavia's maar ik vind het toch te duur...

Floor_x schreef:Zou je anders niet gewoon stro kunnen nemen?
Dat je dan steeds buiten het hok verschoond, en het dan even laten staan daar. En dan pas als het helemaal uitgestoft is het hok weer binnen zetten? Stro is wel het beste voor konijnen namelijk, ze kunnen er holletjes in graven en het isoleert goed
Nog iets, je wil nu 1 konijntje nemen? Konijnen zijn veel blijer als ze met z'n 2en (of meer) zitten! Dus als ik jou was, misschien nog een vriendje/vriendinnetje voor je konijn zoeken bij een konijnenopvang?
Succes ermee!
sweetwendy schreef:Ja dan 1 inderdaad, misschien dat ik dan nog overweeg voor een 2e want inderdaad ze vinden het leuker met gezelschap erbij..
Ik wil nu liever even kijken voor iets anders. Het konijntje is ook net vorige week geboren, dus heb nog wel even tijd
MoonChloe schreef:sweetwendy schreef:Ja dan 1 inderdaad, misschien dat ik dan nog overweeg voor een 2e want inderdaad ze vinden het leuker met gezelschap erbij..
Ik wil nu liever even kijken voor iets anders. Het konijntje is ook net vorige week geboren, dus heb nog wel even tijd
Wat leer je eigenlijk op dat opleiding? Blijkbaar niet eens beetje konijnenkunde????
sweetwendy schreef:sweetwendy schreef:Ja dan 1 inderdaad, misschien dat ik dan nog overweeg voor een 2e want inderdaad ze vinden het leuker met gezelschap erbij..
Wat leer je eigenlijk op dat opleiding? Blijkbaar niet eens beetje konijnenkunde????
[/quote]