Allereerst even het verhaal van mijn nieuwe ratje + het ratje die morgen bij mij komt:
Ik heb een nieuwe rat erbij, van ongeveer 6 weekjes. Hij is een husky ratje die ik uit de dierenwinkel heb.
Normaal gesproken koop ik hier niet, en nu ook niet gedaan trouwens.. heb hem zo mee gekregen.
Hij had het hele weekend zonder water gezeten (niet expres natuurlijk, waterflesje was kapot gegaan)
en hij was hierdoor erg achteruit gegaan. De vrouw van de DW kent mij goed en weet dat ik veel ratten heb.
Ze heeft gewacht tot ik langs kwam (lees: ze riep mij toen ik voorbij de winkel fietste) en vroeg of ik hem wel
in huis zou willen nemen, ze wou hem zo graag een kansje geven. Dit heb ik dus gedaan. Dit is een aantal
dagen terug gebeurd. Nu ziet het ratje er alweer veel beter uit! Hij heeft inmiddels een aantal keer 7granen
pap gehad en allerlei andere dingen om aan te sterken, dit heeft hem erg goed gedaan.

Nu wou ik natuurlijk niet dat hij alleen bleef, maar bij mijn mannen ratten kan die ook niet in omdat hij nog
veel te jong is. Nu heeft een vriendin van mij een ratje aangeschaft (paar maand terug) alleen nu vind ze
het toch wel zielig dat hij alleen zit. Nu neem ik deze over. Is voor beide het beste. Deze haal ik morgen op
en ik ben erg benieuwd hoe ze op mekaar gaan reageren.
Nou eerst genoeg info over mijn nieuwe ritten. Hier 2 fotootjes!

Zo zag hij eruit toen die bij mij kwam een aantal daagjes terug.
http://94.100.120.85/1273850001-1273900 ... _sYNo.jpeg
en dit is hem nu! Al een stuk alerter en zijn haartjes staan inmiddels ook weer normaal (hij lijkt niet meer op een egeltje)
Vandaag had ik een echte rattendag. De mannen mochten lekker op de bank rennen en de vrouwen door
de gang. De gang heb ik rat-proof gemaakt, ze kunnen niks kapot maken of ontsnappen!
Ik heb ook nog niet zolang geleden 2 ritten dames in huis gehaald, deze zitten inmiddels tussen de groep en
alles gaat helemaal perfect! Maar die zijn inmiddels ook goed handtam dat ik ze zo kan pakken. Voor hun was
het dus ook eens tijd dat ze lekker los mochten. En wat hebben ze ervan genoten! Vooral Suki onze husky ritten
die vond het prachtig. Elke keer als ik kwam kijken rende ze als een gek heen en weer en klom ze helemaal
over me heen om vervolgens weer een rondje door de gang te sjeezen.

Nou heb voor nu wel weer genoeg gekletst, hier de foto's! Eerst de mannen die lekker aan het relaxen waren
in hun kattenmandje!

dat past heus wel hoor
met 5 dikke kerels in 1 mandje!!!
Wat een leuk gezicht ook, 5 dikke kerels bij elkaar geperst in 1 mandje haha
http://94.100.122.229/1273850001-127390 ... _-EAK.jpeg

Schattige Navi vond het tijd voor een wasbeurt!
En dit zijn de 4 dames + de gecastreerde man. Ze hebben zich goed vermaakt vandaag!

de ruimte waar ze lekker kunnen rennen

Ons verlegen meisje Yami, ook zij vond het erggg leuk!

Zodra ik binnenkom moeten ze me natuurlijk besnuffelen (het klopt dat er een verschil zit in de ratten qua groote,
de lichtbruine is de gecastreerde man en die is ook een stuk groter dan de dames!)

*snuffel snuffel*

schattige Rock Lee kijkt even wat er allemaal gebeurd

Rock Lee en Suki. Suki is een erg druk rattenmeisje en vind alles helemaal geweldig. Erg leuk beestje

Rock Lee in het vissenmandje

Suki rent druk rond in de gang

Leuk joh, zoveel ruimte!

hihi wat lijken ze ook klein in zo'n grote ruimte!

ik kan echt uren naar ze kijken. Ze hadden er echt veel plezier in!

Dit waren de foto's weer voor nu.
Vinden jullie ze ook zo leuk als ik?

Groetjes Miranda
vandaar dat ik het altijd een vismandje noem haha.