Zijn ze niet superschattig?
Het zijn twee vrouwtjes. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het zijn twee vrouwtjes.
Voor een syrtje kan je het beste een radje van 22 cm. nemen. 18 cm kan ook nog, maar als ik dit zo zie is deze niet groter dan 14 cm. Nu ze nog jong en klein zijn kan dat net, maar als ze groter worden is zo'n klein radje funest voor het ruggetje.HorseyDude schreef:Manegepaard schreef:Je kunt ook de andere in een apart kooitje doen.
Ik heb geen 2e kooitje

Waar woon je? Ik heb ook nog wel 1 te koop namelijk.
En anders als je echt geen kooi vind zal ik 1 terug geven ja. Waar heb je ze eigenlijk weg? Want hamsters zijn eigenlijk de enigste knagers die alleen leven. 
Ik woon in Groningen.
Ben ook aan het kijken hoe ik zo'n curverkooi kan maken. (heb toch genoeg curverdozen) HorseyDude schreef:Hamsterwol is verwijderd (is giftig volgens Wikibooks) en ik zal eens rondneuzen naar een loopbal zodat hammie door de kamer kan dribbelen! Als iemand nog meer hamstersuggesties of tips heeft, laat het me dan weten, kan ik goed van leren!!!Ben ook aan het kijken hoe ik zo'n curverkooi kan maken. (heb toch genoeg curverdozen)
Je moet met een warm/scherp mes een groot stuk uit de voorkant van zo'n box zagen, kan ook aan de korte zijdes en in de deksel. Dan met een boor gaatjes boren, stuk nauw gaas en vastzetten met tiewraps. en zorgen dat je de scherpe hoekjes weghaalt van het gaas.
Succes! 
Maar ja, als hij in dit kleine radje blijft lopen zal zijn rugje krommen met alle gevolgen van dien.. zonde..