Nou, heel mooi, natuurlijk, maar wat weet ik nou van katten? Heel weinig. Dus misschien dat bokt mij kan helpen? Ik heb natuurlijk al wel wat gegoogeld en zo geprobeerd er wat meer over te weten te komen, maar dat beantwoordde mijn vragen niet echt. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar te beginnen.Als eerste is het natuurlijk handig om te weten of het überhaupt wel kán.. Ik zou er bijvoorbeeld helemaal zelf voor moeten zorgen. (Mijn ouders willen evt. wel eens een keer inspringen, maar in pricipe zou het wel mijn taak zijn.) Wat houdt de verzorging van een kat nou allemaal in? Hoe veel tijd kost dat? En zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken? Bijvoorbeeld of de situatie hier thuis wel passend is. Er is het overgrote deel van de tijd wel iemand thuis, bijvoorbeeld, maar niet altijd... En zijn hebben we wel genoeg ruimte of zou hij ook de buurt rond moeten kunnen struinen. Dat soort dingen..
Ook is er de vraag wat voor kat het zou worden. Oud of jong, poes of kater, ras of gewoon een 'htk-kat', misschien wel uit het asiel? (Zelf vind ik bijv. Britse korthaartjes echt prachtig.) Allemaal dingen om in overweging te nemen...
En kan het wel om er maar één te nemen of moeten het er op zijn minst twee zijn? (Hoe) moet de tuin en ons interieur aangepast worden?
En dan zijn er nog héél veel dingen waar ik nu niet aan denk of die pas later aan de orde zijn... Na negen jaar ervaring met paarden weet ik nog steeds lang niet alles wat er over ze te leren valt, hoe zou ik dan hier aan moeten beginnen?
Dat is zo'n beetje wat ik nu door mijn hoofd heen heb spoken. Ik wil in ieder geval zorgen dat áls het gaat gebeuren, ik er genoeg over weet. Wie weet hoe ik dat doe of heeft tips? Alles is welkom
Mijn moeder wilde het niet meer dus ik had tegen mezelf gezegt dat het wel zou komen als ik een eigen huis had..
) en een klein huis-tuin-en-keuken-poesje van net 5. De laatste was ik helemaal weg van maar die had al een baasje. Wij besloten de andere twee op te vangen en een huisje te bieden. Het ging erg goed met deze twee bij ons en toen bleek dat het derde poesje, die dus al een ander baasje had, alsnog een huisje zocht omdat haar andere huisje niet doorging, hebben wij besloten dat zij er ook nog bij mocht komen. Het trio was dus weer compleet
) 

)). Dat is bij mij niet zo'n probleem, mijn ramen krijgt hij niet open en de deuren die ik heb zitten op slot (op de tussendoor naar m'n ouders hebben we inmiddels een knop ipv klink en die krijgt hij niet open)