Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Maar waarom wil je zelf gaan rijden dan? Wil je door het hele land gaan rijden dan? Waarom sluit je je niet aan bij een bestaande dierenambu?
slimmerik schreef:Onthoud dat als je particulier als dierenambulance gaat rijden, je niet verzekerd bent. Er komt helaas meer bij kijken....
kamsel schreef:Waarom noem je je actie tegen de dierenambu?
Waarom niet help de dierenambu een handje?
Het zijn vrijwilligers die zich inzetten en die doen naar beste kunnen, fijn om ze zo af te branden.
Heb je nou het dierenasiel gebeld of de dierenambu om een handje te helpen?
Heb je wel een rijbewijs?
Heb je je bij een asiel aangemeld als opvangadres?
Waarom noem je je actie tegen de dierenambu?
Waarom niet help de dierenambu een handje?
Het zijn vrijwilligers die zich inzetten en die doen naar beste kunnen, fijn om ze zo af te branden.
Heb je nou het dierenasiel gebeld of de dierenambu om een handje te helpen?
Heb je wel een rijbewijs?
Heb je je bij een asiel aangemeld als opvangadres?
Iris82 schreef:Oké, dan moet je nadenken wat jij en eventueel jouw familie toe kunnen voegen aan de gang van zaken van de huidige dierenambulance in jouw regio. Dus je moet doelstellingen maken, je werkgebied afbakenen en prioriteiten stellen.
_Chanel_ schreef:De topicnaam klopt idd niet echt. Ik heb idd bij het plaatselijke asiel al hulp geboden en dat werd niet aangenomen zoals ik al zei honden uitlaten en hokken schoonmaken is nu niet prioriteit nr 1. Ik brand ze niet af maar bied hulp beter lezen dus. opvangadres is voor mij niet mogelijk en ik heb geen rijbewijs maar... zoals ik eerder zei wel een hele welwillende familie die wel een rijbewijs en auto's en een bus hebben.