Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ambiiee schreef:Dat is ook zo Galley, maar waarom zijn er dan toch mensen die honden vanuit het buitenland laten komen vanwege de gecoupeerde oren en staart..? Wat is de meerwaarde daarvan..? Waarom is een hond met oren en staart niet goed?
Ambiiee schreef:Dat is ook zo Galley, maar waarom zijn er dan toch mensen die honden vanuit het buitenland laten komen vanwege de gecoupeerde oren en staart..? Wat is de meerwaarde daarvan..? Waarom is een hond met oren en staart niet goed?
Ambiiee schreef:Ik ben het zelf met jullie eens hoor. Maar vraag me gewoon af.. Voor sommige mensen lijden die honden dus niet.. ze worden onder narcose gebracht, en merken hier dus niets van. Word gezegd.
Giolli schreef:
nati schreef:gadver die foto...heb je die zomaar mogen maken van die man?
Iris82 schreef:Nee zoals ik al zei: die was niet netjes gecoupeerd, ze hebben zn oren gewoon als pup er met 1 haal afgesneden...
Ik ben van mening dat die staart een functie heeft, net als de oren en ik ben zeker tegen onnodig snijden in dieren als het geen functionaliteit heeft. En dat heeft het imho niet. Dus ik ben absoluut tegen.
marielle231 schreef:Heb heel klein stukje film gezien maar niet af gekeken, Bah Bah bah
Bij onze rottie hebben ze het anders gedaan en dat is afbinden van de staart, daar komt dan geen bloed meer en dan sterft het af, en valt dus af.
marielle231 schreef:Bij onze rottie hebben ze het anders gedaan en dat is afbinden van de staart, daar komt dan geen bloed meer en dan sterft het af, en valt dus af.
Iris82 schreef:marielle231 schreef:Bij onze rottie hebben ze het anders gedaan en dat is afbinden van de staart, daar komt dan geen bloed meer en dan sterft het af, en valt dus af.
Heb je wel eens een elastiekje heeeeeeel strak om je vinger gebonden? En dan net zo lang totdat het blauw wordt? Deed dat niet erg pijn?