Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het was misschien niet het beste gehandeld maar heb het wel opgelost.
Ik ben in dat topic uitgemaakt dat ik konijnonwaardig, dieronvriendelijk etc etc ben. Dit wil ik wél even tegen spreken. Mijn konijnen hebben een super leven en daar is niks op aan te merken, wel zit een ongeluk in een klein hoekje jammer genoeg 

.Geweldig. Bianca41 schreef:Dus eigenlijk is het nu de bedoeling geen mening meer te geven en ja en amen te roepen.Ik vraag me af waar een discussie forum dan nog voor nodig is?
Ik erger me al lang groen en geel hoe er hier op bokt met dieren omgesprongen word,dus meestal sla ik BB al over.En nu mag je eigenlijk alleen nog maar goed en fantastisch roepen.Geweldig.
Het is alleen maar goed als bokkers elkaar willen helpen en adviezen geven, maar er zijn ook bokkers die helaas standvast lange preken gaan houden over zaken waar de TS helemaal niet om vraagt, en dit lijdt weer tot veel negativiteit op bokt, wat helemaal niet hoeft! Dus advies geven mag toch zeker!
Als het maar gericht is op het onderwerp van het topic en als er niet van te voren teveel conclusies getrokken worden...

Bianca41 schreef:Dus eigenlijk is het nu de bedoeling geen mening meer te geven en ja en amen te roepen.Ik vraag me af waar een discussie forum dan nog voor nodig is?
Ik erger me al lang groen en geel hoe er hier op bokt met dieren omgesprongen word,dus meestal sla ik BB al over.En nu mag je eigenlijk alleen nog maar goed en fantastisch roepen.Geweldig.
Gooya schreef:Zou het niet slimmer zijn om de gene die zich zo "misdragen" persoonlijk aan te spreken? Nou ja... spreken..... PB-en dan ofzo.