Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Voor zoiets moeten ze ten alle tijde tijd vrijmaken. Desnoods snachts. Ik heb zelf in een dierenkliniek gewerkt, en ja, soms is het erg druk. Maar voor dit soort gevallen werd altijd een oplossing gezocht. Desnoods een da die geen dienst had of een vervangende.....Ronduit schandalige reactie....

,vond het zo belachelijk dat hij een stervende kat gewoon wegstuurde..

Anoeska schreef:Ik vind het ook niet de schoonheidsprijs verdienen van de DA. Maar aan de andere kant weet je niet wat de DA vandaag allemaal al op z'n lijst had staan. Iedereen vindt z'n eigen geval het belangrijkst en een spoedgeval, maar ook de DA kan z'n tijd maar 1x verdelen.
Ik zou het gewoon bespreken met de DA wat je ervan vindt, misschien dat je er samen nog prima uit kan komen.
Maflinger_S schreef:Ik vermoed dat hier een miscommunicatie is geweest. Misschien was voor degene die de telefoon opnam de ernst van de situatie niet duidelijk, was dat een vakantiekracht of een nog niet helemaal ingewerkte assistente. In plaats van je druk te maken op Bokt zou ik, zoals je vader ook al gaat doen, bij de kliniek om een toelichting vragen omdat het raar is dat jullie dit antwoord kregen terwijl jullie al meer dan 25 jaar tevreden zijn over hoe de kliniek werkt.
Sterkte met het verlies van de kat trouwens. Ik weet uit ervaring dat het een hele poos wennen is als een dier dat je zo lang gehad hebt er niet meer is.