Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Niet zo soepel als de jongere dieren, blijft altijd iets staan maar dat heeft hij al jaren.lieniminnie schreef:Wat je zou kunnen proberen is de pootjes en oren van de poes nat houden, met kamertemperatuur (iets kouder) water. Dit verdampt en zo kan de warmte goed weg. Nog beter is alcohol, omdat dit zo snel verdampt!
Je zou ook kunnen denken om wat nat voer met water te mengen en dit neer te zetten, op die manier krijgt hij toch wat meer vocht binnen.

Lekker fysiologisch zout, NaCl of ringer 
Paintlinger schreef:Chiqa: infuus is primaLekker fysiologisch zout, NaCl of ringer
Maar naar mijn idee is een infuus (in de ader) het allerbeste....en dan lekker bij een DA.
Nu gaat het wel weer, het is wat aan het afkoelen, hij heeft goed gegeten en zit nu in een hele diepe slaap, ook zo kenmerkend voor hem, vergeet niet dat het arme ding ook nog eens dementerend is (Ook al weer 3 jaar)

Oscar schreef:Gelukkig hebben we een kamertje dat op de noordzijde gericht is. Het is er relatief koel. 's Ochtends vroeg zet ik de airco op volle toeren aan en zodra het lekker fris is, dan breng ik de kat naar het kamertje. De airco zet ik dan uit, het blijft dan het grootste deel van de dag wel redelijk koel.
's Avonds wil hij altijd graag naar buiten en het liefst wil hij ook 's nachts buiten blijven. 's Ochtends komt ie dan weer naar zijn kamertje om daar te pitten.
't Is allemaal een heel gedoe, maar we proberen er maar het beste van te maken.......
je katten zullen je dankbaar zijn. Ik zat ook al een een verrijdbare airco te denken en mss komt die er ook wel, nadeel is dat dan de ramen weer dichtmoeten dan is iets wat mij dan weer benauwd