Mijn kat heeft een keelontsteking en heeft daarvoor pileltjes van de dierenarts gekregen. Heel leuk en aardig maar hoe krijgen we dat erin en hoe houden we het erin...
Door zn eten heeft ie gelijk door en dan eet ie echt geen hap meer (hebben het anderhalve dag laten staan, maar mooi niet he). Hij krijgt wel eens een stukje rosbief (verwend!) maar dat hoeft ie ook neit als het pilletje erdoorheen zit.
Nu zijn we afgelopen dagen bezig om het gewoon door zn strot te duwen (grof gezegd, in de houdgreep nemen, bekkie open, pilletje erin gooi *anders is het hap weg vinger* en bekkie dicht en door laten slikken) Het probleem is dat meneer daar zou van in de stress schiet dat ie het kort daarna weer uitkotst en dat het pilletje zn werk dus niet doet...
We zitten dus een beetje met de handen in het haar wat we nog meer kunnen doen... We wachten telkens tot 's avonds laat als hij duf en slaperig is maar het is dan net of er een knopje omgaat en de leeuw in hem naar boven komt, compleet met het losrukken van mijn huid want ik heb telkens de eer hem vast te mogen houden

Kan iemand ons helpen?!