Ervaringen, tips
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
Ik ken deze DA nog wel. Hun hebben namelijk er alles aan gedaan mijn oude konijn te redden, deze had maden en onze vorige DA vertelde ons dat dit met spoelen vanzelf over moest gaan, nou niet dus, ik heb toen deze DA gebeld en deze hebben mij tot het uiterste geholpen!
Ik weet zeker dat nijnlief in goede handen komt! Ik heb ze dus een poos geleden gemailt of dit mogelijk was en welke kosten er aan vast zaten. (Aangezien ik zelf voor de kosten opdraai). Hier is een tijd overheen gedaan, maar kan de stress van nijnlief niet meer aan wanneer die weer geknipt moet worden. Vandaar dat ik er nu eens een keer wat meer tempo achter wilde zetten

Succes!
kan ik na de operatie hem gelijk bij een vriendinnetje zetten? De vorige keer moest ie iets van 3 dagen binnen blijven om bij gevoerdert te worden enzo.

Dus zeker even wachten. Vraag het maar aan je DA. Ook voor eventuele nazorg, waarschijnlijk moet hij de eerste paar weken op fleece.
. Hij moet 2 dagen binnen staat op alleen een luier geval (geen hooi/stro, smet) en daarna mag die nog even binnen staan bij ons
na 3 weken mag die bij de vrouw! en over 10 dagen hechtingen eruit!