De autorit verliep prima, op een kleine ongelukje na.... Van de zenuwen deed hij een flinke plas, uiteraard bij mij op schoot.
Eenmaal thuis aangekomen stond hem nog een grote verrassing te wachten; Banjer, onze andere hond! Op een neutraal terrein hebben we ze kennis laten maken. Na wat gegrom en gebrom van Banjer hebben we hem toch mee naar binnen genomen. Meneer ging uiteraard direct op ontdekkingstocht en het interesseerde hem 3 keer niks dat Banjer wat naar hem zat te mopperen. Nu, wat uurtjes verder begint Banjer al een klein beetje aan het idee te wennen. Als Bink een beetje piept en doet, dan komt het goede in haar naar boven en gaat ze hem toch even troosten.
Waarop hij denkt dat hij dan alles kan maken en in de mand van Banjer probeert te kruipen...
Tsja, daar moet hij toch even nog even wat geduld voor hebben... Het kan natuurlijk niet en-en-en-en in Banjer haar ogen zijn. Hoe dan ook, kwestie van tijd, maar dit gaat vast en zeker helemaal goed komen!Uiteraard heb ik vandaag voor de fun wat kiekjes geschoten en deze wilde ik jullie niet ontnemen.
Ik zeg pas op want hij heeft een hoog 'aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh gehalte.'

Slaapje doen...

Heeft ook de leuke kanten, maar wat een lekker ding