ok ok....ik geef gelijk toe ik hou niet van voetbal
maargoed andere mensen wel en dat respecteer ik gewoon
nou is nederland toch altijd al erg commercieel en met alles oranje en vlaggetjes enz,nou ja goed tot daar aan toe dan....
maar nu wordt ik echt gek!
hier in de flat zijn er van die grapjurken met van die blaastoeters....
wat een pokkeherrie!!
en mijn honden zijn er gigantisch bang voor! vooral de russel tript m alle kanten op en weet niet meer waar ze het zoeken moet in huis
en zijn het dan nog kinderen, ok dan ligt het acceptatieniveau wat hoger
maar het zijn gasten van 22/23 jaar die de hele dag maar op het balkon zitten de toeteren
en nu weer een nieuw iets.....een ole ole toeter, die de hele tijd hetzelfde mechanische deuntje schreeuwt
wil ik er van af zijn moet de balkondeur dicht en zit ik met de benauwdheid.....

wie o wie ervaart het ook zo of stel ik mij maar aan?
ik vind het gewoon te meer erg omdat mijn dieren er zo verschrikkelijk onder lijden.....
? 

. Het duurt maar even, laat de ander ook even genieten zeg. Honden blaffen zeker nooit? We hebben zeker nooit harde muziek aanstaan? Andere hebben nooit last van 'ons'? Dat geloof ik namelijk niet
. Beetje verdraagzaamheid is wel op zijn plaats hoor, helemaal als het gaat om iets dat bijna heel NL aangaat. Want hoe je het went of keert, Voetbal is nu eenmaal enorm populair. Ik houd ook niet van koniginnedag, ik houd ook niet van oud&nieuw en ik houd helemaal niet van Carnaval. Zal ik dan iedereen maar 'verbieden' in die trant luidruchtig te doen. Of zal ik mee aanpassen aan de rest van NL en er gewoon mee leren leven? Nou, ik zal je vertellen dat dit je leven een stuk aangenamer maakt