Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 14 kippen (gister allemaal opgegeten door vossen
)
Was toen heel sneu, maar vrj grappig als je het zo terug leest
RedPassion schreef:Heel sneu, maar daar kan je niks aan doen. Het is goed dat je het beestje uit haar lijden hebt verlost.
Ik vind het overigens wel een beetje naar dat er over 'maar' en 'slechts' een kip wordt gesproken...
,
. knollentuin schreef:...er zit hier ook wel s een kat klem onder een paard en ik verbaas me nog steeds hoeveel zo een kat hebben kan en hoe hardleers ze eigenlijk zijn [of is het stom] ..

Celia schreef:Nu heeft mijn vader ze gepluimd om op te eten (ja hier gaat het meestal zo (boerderij), maar ik eet er werkelijk niet van!), en hij zei dat er niets gekneusd was binnenin, nu begon ik dus compleet te flippen en te twijfelen of ik nu werkelijk wel goed gedaan heb om haar nek om te draaien. Maar ze kon helemaal niet meer staan en ze viel op haar rug en deed haar oogjes dicht, en ik heb ze wel vijf minuten zo gelaten (wat voor mij al een eeuw leek). Alweer iets om over te lopen piekeren.. Arme arme kip!
maartje_h schreef:Dit soort dingen gebeuren helaas maar wel netjes dat je haar uit haar lijden hebt verlost!!knollentuin schreef:...er zit hier ook wel s een kat klem onder een paard en ik verbaas me nog steeds hoeveel zo een kat hebben kan en hoe hardleers ze eigenlijk zijn [of is het stom] ..
heel herkenbaar dat van die katten
of je bent lekker aan het rijden, komt er een kat onder bakrand doorgeschoten..
plop hoef op pootje
Kat krijst op het hoogste volume, paard jumpt daardoor een meter de lucht in om vervolgens 5 meter verderop weer neer te komen en zich af te vragen waar dat geluid uberhaupt vandaan kon komen..
Kat rent vrolijk verder en heeft na nadere inspectie, totaal niets, nou ja mischien schorre stembanden door die krijs