jah onze geit denkt altijd dat ze een shetlander is. ik heb haar nooit gemeten maar haar schofthoogte ( :p ) zal wel bij de 90 cm komen. je kan er op "zitten" ze trekt zo een slee / kar mee. als er iemand in de kar zit; no problem. ze sleurt je gewoon mee.
kortom net een shetlander. pecies hetzelfde karakter ook
bokken, annvallen, overal aan bijten. eet alles (okey dat is lochies voor een geit maar laatst vrat ze een hele ui op
)ik zal jullie ff wat foto`s showen van mijn geit
. ze heeft vroeger oormerken in gehad en die zijn uitgescheurd, een oor helemaal de ander net niet. dit is niet bij ons gebeurd maar nog bij de fokker... ze heeft er eigenlijk geen last meer van hoor
nog ff 1 ding: ga niet om alles zeuren, dat halstertje en zadel!? kijk gwn, ze vind het toch niet erg anders geeft ze het wel aan met bokken enzo...
ze zit aan het spit omdat ze niets om schokdraad geeft. gigantisch hoog kan springen en hekje heeft geen nut. dus vandaag aan
een ketting...
ff een paspoortje:D :
naam: bo
dier soort : shetlander x geit

ras: nubische shetlander (nubische geit dus
)leeftijd: 3 ong.
karakter: vind niets erg en alles leuk :}
hobby`s: eten, aanvallen, bijten, bij sommige lief doen, (als het haar uitkomt
)oh jah! ze vind vrijheids dresuur ook heel leuk. ze stijgert dus al op commando
spaanse pas vind ze heel moeilijk, maar als ik mijn L been optil doet zij dat ook
en met m`n R been precies hetzelfde
, maar ze loopt nog nie echt. en als ik mijn vingeropsteek steekt ze haar tong uit
haar sexy hoofd
:
ik heb een halster voor d`r gemaakt
:
bo steigeren op commando
:
bo steigeren met broodje (komtie hoger:D):

onhandig, die oren
:
bo hoofie:

vrij springen
:
bo moet natuurlijk ook ff greden worden :} hier over ook geen gezeur, ik ga er heus niet opzitten, dit was gwn eenmalig...:

bo vliegen, appart beest
:
bo race/jump :
:=dit is hét bewijs dat ze zo gek is als een deur
(ik heb nog meer bewijzen alleen die staan nog niet op de pc) : 
voor de kar (ik heb hun ff onherkenbaar gemaakt omdat ik geen toestemming heb van hun) :

doeiii,,
ik hoop dat jullie het leuk vonden, en laat ff een reactie achter

Echt grappig
niks voor niks dat de bokkenwagen bestaat. Erg leuk beest trouwens