Hoop daarom ook dat iemand tips voor mij heeft hoe ik dit het beste aan moet pakken.
Ze zal nooit om eten schooien, en als ze ook maar enigsinds iets laat zien ven 'hey baasje lekker ik wil eten' dan geef ik het haar, om dr vervolgens drie keer aan te snuffelen en te 'begraven'
Vaak genoeg laat ze haar prakje totaal verdrogen. Denk ik eindelijk iets gevonden te hebben wat ze lekker vindt, laat ze het de volgende dag met dezelfde vaart weer staan.
Gister heb ik haar uit pure wanhoop met de hand gevoerd, een klein stukje voor haar leggen en toen was het bakje in no time leeg
Goed dus ik dacht, dan doe ik dat vandaag weer, maar nee hoor niets eten.Ze leeft op een handjevol brokjes, het liefst gooit ze dr brokken door de kamer.
Groeien doet ze wonderbaarlijk wel, ook is ze levendig, geen diarree en verder totaal niet ziek,
alleen dus een eerste klas miep met eten.
Ik begin zo langzamerhand moedeloos te worden, ben als de dood dat ze dr voedinsstoffen niet binnen krijgt.
Heb alles al geprobeerd, mengen met kattenmelk, opwarmen, blijkje dr door, NIETS helpt.
Iemand tips?