ik heb echt even snel jullie hulp nodig!
onze kat pluisje (14) slaapt altijd snachts buiten(wilt ze) en dan komt ze smorgens weer naar binnen om te eten en zo, maar vanmorgen geen pluisje...
mijn vader zag haar opeens in de regen in de tuin liggen, helemaaal doorweekt echt super nat en helemaal koud en verstijfd, maar ze leefde nog wel!
gelijk mee naar binnen genomen natuurlijk en de dierenarts gebeld, half 2 konden we komen. mijn zusje heeft pluisje mee genomen en zijn samen in haar bed gaan liggen om op te warmen.
smiddagds naar de dierenarts gegaan en haar temperatuur was toen nog 34 graden(!) ze heeft een oppepper prikje gehad en als het vrijdag niet beter met haar ging moeten we dr laten inslapen!
jullie begrijpen nu wel dat ik er alles aan doe dat ze zich weer goed gaat voelen! maar hoe?
ze ligt nu een beetje in de kamer op de vloer en zo, en we leggen er wel steeds een kruik bij en een fleece deken over haar heen maar ze loopt weer weg en gaat ergens anders liggen.
eten en drinken doet ze ook niet dus?
hebben jullie nog wat dingen want dit is echt te zielig!

Gewoon lekker binnen houden, goed verzorgen en aandacht geven. Hopelijk gaat het dan beter