Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Neem aan dat er best wel een dierenarts is die voor het goede doel wat konijntjes wil castreren tegen alleen materiaalkosten. MysticTinker schreef:Ik vind de prijzen ook wel érg hoog. 10 tot 80 euro..![]()
De meeste mensen zullen zoiets hebben van, in de dierenwinkel zijn ze goedkoper.
Als ze echt zo vol zitten dan kunnen ze eens beginnen met álle konijnen voor 10 euro weg te doenNeem aan dat er best wel een dierenarts is die voor het goede doel wat konijntjes wil castreren tegen alleen materiaalkosten.

stoer schreef:misschien een beetje simpel gedacht, maar kan zo'n opvang geen contacten leggen met dierenwinkels?

Ben zelf dus ook schuldig maar mijn voedster komt van een liefhebber/fokker, en ook alleen maar omdat het zo'n zeldzaam en bijzonder ras is en ik er simpelweg verliefd op werd, het karakter paste ook meteen heel goed bij mijn rammetje. Heb ook een tijdje overwogen een dame uit de opvang te halen, maar uiteindelijk ben ik toch bij de fokker terecht gekomen. Heb mezelf wel voorgenomen dat een eventuele opvolger zeker weten uit de opvang gaat komen