Ze heeft dus nu nog geen pijn. Ik had 2 opties:
1. Niks laten doen, haar haar leventje laten leiden zoals ze dat zelf wil, maar dan wordt wel de bult steeds groter en dan gaat ze er uiteindelijk wel pijn aan krijgen. Ze zal er dan wel aan dood gaan.
2. Haar laten opereren. Ze snijden de bult en de rest van het slechte weefsel weg en dan naaien ze alles weer aan elkaar. Daarna kan ze bij mij thuis herstellen en moet ik haar dagelijks pijnstilling geven met een spuitje.
Het arme beestje.. Ze is pas 3, dus de operatie moet ze lichamelijk geowon aan kunnen. Alleen de stress en vreemde lucht, vreemde mensen die haar vasthouden, alles veroorzaakt zoveel stress, waar zij zo slecht tegen kan..
Dus ik hoop dat ze het geestelijk ook aan kan..
Wil m'n lieverdje nog niet kwijt!
Morgenochtend om 9 uur moet ik haar brengen. Woensdag ochtend om 9 uur mag ik haar weer halen...
Lieve Elmo; zorg alsjeblieft dat je er weer levend bovenop komt!

http://94.100.116.7/373700001-373750000 ... _-r9Y.jpeg
Je kunt van het geld dat je kwijt bent idd een aantal nieuwe caven kopen, maar zo werkt het (bij mij iig) nou eenmaal niet. Dit was relatief goedkoop en mijn kleine vriendje heeft erna nog een mooi leventje gehad, dus het kan zeker de moeite en het geld waard zijn