Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
siskeh schreef:Ik denk dat voor mij de kosten minder meespelen.
Wat ik belangrijker vind is de "slagingskans" + hoe oud het dier is + de kwaliteit van leven daarna
Tuurlijk is er qua kosten een grens, maar deze punten vind ik zelf belangrijker
francish schreef:al moet ik een lening nemen voor me 2 honden en mijn paard kan me niks schelen voor je kind doe je toch ook alles? nou dit zijn mijn kinderen.
maar ja is de slagingskans maar 5 % dan is het misschien een ander verhaal! voor mijn dieren speelt geld geen rol!
Vjestagirl schreef:Ik betaal geen €5000 voor de operatie van mijn kat. €500 vind ik stiekem al veel. Ik laat geen eeg's maken en zodra in iedere dag medicijnen zou moeten gaan spuiten en krijgen ze een ander spuitje.
En ik hou ontzettend veel van mijn kat, maar ik vind het gewoon niet nodig om zo gigantisch veel geld uit te geven.
beetje raar Vjestagirl schreef:francish schreef:al moet ik een lening nemen voor me 2 honden en mijn paard kan me niks schelen voor je kind doe je toch ook alles? nou dit zijn mijn kinderen.
maar ja is de slagingskans maar 5 % dan is het misschien een ander verhaal! voor mijn dieren speelt geld geen rol!
Eerlijk? Ik denk dat je dier nooit je kind kan zijn. Het kan zijn als een kind, maar als je serieus je voelt over je dieren alsof het je kinderen zijn dan zou ik daar iemand voor zien...
Leningen nemen voor mijn dieren? Nee, nooit.
tita schreef:Vjestagirl schreef:Ik betaal geen €5000 voor de operatie van mijn kat. €500 vind ik stiekem al veel. Ik laat geen eeg's maken en zodra in iedere dag medicijnen zou moeten gaan spuiten en krijgen ze een ander spuitje.
En ik hou ontzettend veel van mijn kat, maar ik vind het gewoon niet nodig om zo gigantisch veel geld uit te geven.
dan waren mijn katten dus bij jou nu al overledenbeetje raar
siskeh schreef:Ik denk dat voor mij de kosten minder meespelen.
Wat ik belangrijker vind is de "slagingskans" + hoe oud het dier is + de kwaliteit van leven daarna
Tuurlijk is er qua kosten een grens, maar deze punten vind ik zelf belangrijker