Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wij wonen bij Sittard, dus ook de afstand is te overzien
). Caafje heet Hippie en is nu zo'n 2,5 jaar oud. Ze is tam en zindelijk en komt graag even knuffelen en je dan poetsen, maar ze is wel erg druk en wat schrikachtig (het is een borstelharige driekleur) als je haar wil oppakken. Als je haar eenmaal vasthebt zit ze graag op schoot en kroelt dan erg graag. Het plekje dat je biedt klinkt wel heel goed Pluttersput! 

En dus meteen zoveel ruimte gemaakt dat er eventueel nog ruimte is voor meer
maar ik vind dat zo'n diertjes net als paarden en honden lekker moeten kunnen rennen en spelen. Ik zal het vast missen straks, het koelkast- en plastic zakjesalarm..
Hierbij dan wat foto's van die van ons:

Maar we wilden er eigenlijk nog eentje bij, maar door omstandigheden ging die niet door. En aangezien we nu toch ruimte genoeg hebben, kon deze stumper (nou ja, het verhaal is zielig dan) bij ons komen

Hippie zit nu gezellig op de bank naast me, merkte gisteravond ook echt dat ze Pruikje zocht en miste.. het gaat nu beter. kjoetie schreef:Zoals sommigen misschien wel gelezen hebben is gisteren één van mijn twee lieve caafjes overleden. Nu zit haar vriendinnetje hier alleen, en dat kan natuurlijk niet voor een caafje. Maar ik wil gaan stoppen met de cavia's (we hebben net een boerderij gekocht, heb er dalijk echt niet meer genoeg tijd voor) en wil er daarom geen tweede bijkopen. Ik wil het caafje niet zomaar op marktplaats zetten en wil ook niet dat ze bij een knijpend kind ofzo terecht komt, maar ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen. Weet iemand misschien een soort van cavia-koppelsite? Ik heb daarnaast wel eens iets gehoord over caviaopvang, zou dat een optie zijn? Wie denkt even met me mee? Ik woon overigens in Venlo.
En natuurlijk naar de foto's.