Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, maar of dat direct nodig is? Erg goed voer, je kunt er ook dwangvoeding van maken mocht het nodig zijn.
chocobroodje schreef:Fijn dat het beter gaat!
Chica daar heb ik nog nooit van gehoord, en hier krijgen ze flink wat groente maar no way dat ik de waterbak weg zet. Hier reageren ze ook niet zo, mag ik vragen hoe je hieraan komt?

Creatas schreef:*probeert gewoon een beetje inzicht te krijgen in dit 'gebruik'*
slimmerik schreef:Inderdaad drinken ze zo goed als niks bij groenvoer. Maar ook een konijn kan toch behoefte hebben aan een extra slok. Ik zou het mishandeling vinden als ze dan niets kunnen krijgen. Hoort gewoon bij de verzorging bij vind ik.
en je kreeg er maar een vies hok van
ellepel schreef:ik ken deze discussie.
t is een oud boeren gebruik, en daar is niets mis mee, dierenmishandeling vind ik ook niet op zijn plaats, integendeel ze worden niet voor niets hoog bejaard en zijn nooit ziek.Manou schreef:Dus wat voor hoeveelheden groenvoer geven jullie dat een konijn dat geen behoefte meer heeft aan drinkwater?
Mindim schreef:Hier in de buurt zit ook een fokker die al jaren fokt, die geeft zelfs geen water naast brok en hooi, want daar zou namelijk genoeg vocht in zittenen je kreeg er maar een vies hok van
slimmerik schreef:.... bah ....