Ik zit ergens mee!
Ik heb 2 broers beiden hebben een vriendin. ( om alles even duidelijk te maken )
Mijn ene broer had een Maincoon kater met stamboom.
En die heeft daar ook een nestje verwekt. Toen dat nestje er al was zijn ze er achter gekomen dat de kater een hersen tumor had, en die kater is toen geopereerd.
daarna is er nooit meer mee gefokt.
Mijn broer heeft via via te horen gekregen dat de fokker van de kater zelf wist dat de kat kanker had. en alle broertjes en zusjes van de kater zijn al overleden aan kanker.
Me broer had vele kosten aan de kater en hebben hem er weer aardig bovenop gekregen.
Nu zit het zo dat de kater de kanker door geeft aan de kittens. ( inmiddels zijn 3 van de kittens nu ingeslapen omdat deze kanker bleken te hebben. )
Mijn broer wou graag van de katten af, en heeft de maincoon kater aan mijn andere broer gegeven.
onder het mom dat er niet meer mee gefokt zou worden en dat de kater geholpen zou worden.
NU KOMT HET.
Mijn broers ( andere broer die de kat gekregen heeft ) vriendin is een Cattery gaan opstarten. en heeft daarbij een Main coon poes gekocht.
en heeft al een hele site gemaakt voor die beginnende Cattery.
heeft advertentie`s op marktplaats gezet en andere site`s als dekkater aangeboden.
Ik wordt hier zo kwaad van. dit moet toch niet mogelijk zijn??
Inmiddels heb ik ook geen contact meer met die broer.
Kan ik hier wat mee???